Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر و مراسم ورود گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به کشور اظهار داشت: دشمن می‌جنگد که مسیرهای ما را در روی هوا و زمین حذف کند اما در حوزه خطوط هوایی در حال هماهنگی با نیروهای مسلح برای ایجاد مسیرهای هوایی مستقیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پرواز استانبول ـ تهران ترکیش‌ ایرلاین که بامداد دیروز از فرودگاه امام به فرودگاه جایگزین باکو برگشت، توضیح داد: از سازمان هواپیمایی خواستیم از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان آن هواپیما بابت آن رفتار  توضیحات بخواهد.

اسلامی افزود: خلبان می‌توانست فرود آید و بازگشت غیرعادی به فرودگاه جایگزین انجام داده است؛ فرودگاه باکو، فرودگاه جایگزین بوده است و سازمان هواپیمایی کشوری هم تلاش کرد با اعلام بیانیه در این باره روشنگری کند.

وی تأکید کرد: صدای  آژیری که در تهران شنیده شد به دلیل اتصال یک سیم برق بوده و بعد هم خاموش شده است و هیچ ارتباطی به فرودگاه امام و پروازها نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی امام خمینی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

بر اساس این گزارش به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • رکوردشکنی جدید فرودگاه استانبول
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403