Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پرواز استانبول ـ تهران ترکیش که بامداد گذشته به باکو بازگشت رفتار خلبان در بازگشت غیرعادی بوده است،‌گفت: از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان این پرواز توضیح خواسته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر و مراسم ورود گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: دشمن می‌جنگد که مسیرهای ما را در روی هوا و زمین حذف کند اما در حوزه خطوط هوایی در حال هماهنگی با نیروهای مسلح برای ایجاد مسیرهای هوایی مستقیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پرواز استانبول ـ تهران ترکیش‌ ایرلاین که بامداد دیروز از فرودگاه امام به فرودگاه جایگزین باکو برگشت، توضیح داد: از سازمان هواپیمایی خواستیم از نماینده ترکیش ایرلاین و خلبان آن هواپیما بابت آن رفتار  توضیحات بخواهد.   اسلامی افزود: خلبان می‌توانست فرود آید و بازگشت غیرعادی به فرودگاه جایگزین انجام داده است؛ فرودگاه باکو، فرودگاه جایگزین بوده است و سازمان هواپیمایی کشوری هم تلاش کرد با اعلام بیانیه در این باره روشنگری کند.   وی تأکید کرد: صدای  آژیری که در تهران شنیده شد به دلیل اتصال یک سیم برق بوده و بعد هم خاموش شده است و هیچ ارتباطی به فرودگاه امام و پروازها نداشته است.   انتهای پیام    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت۵:٣٠ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است، اعلام کرد: رفع تعلیق مشمول تمام فرودگاه‌های ذکرشده در پیام های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه (۲۷ فروردین۱۴۰۳) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار می‌شود.

گفتنی است؛ مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل‌شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس حاصل کنند. 

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانند از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir  و تلفن‌های  مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های  0215100118 ,0215100111, 096330 اطلاعات پروازها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز در روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)  با عنایت به تغییر برنامه پروازهای این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، به دنبال عملیات گسترده شنبه شب جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوریاسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از فرودگاه‌های غرب کشور ۶ صبح امروز باطل شده بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • این دو ایرلاین خارجی پرواز خود به ایران را لغو کردند + ویدئو
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • هیچ ایرلاین خارجی بجز «لوفت‌هانزا» پرواز ایران را لغو نکرده است
  • جزئیات باطل شدن پرواز‌های فرودگاه مهرآباد
  • آخرین وضعیت پرواز‌های مهرآباد؛ ارسال پیامک به مسافران