Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر این است که پرونده پروژه‌های مسکن مهر در کشور تا پایان امسال بسته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، اصغر مهرآبادی در جلسه شورای مسکن البرز، اظهار داشت: تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر این است که پرونده پروژه‌های مسکن مهر در کشور تا پایان امسال بسته شود و بر این اساس از استان ها درخواست کردیم که با تلاش مضاعف این هدف را محقق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مسکن مهر هرمز تا یک ماه آینده عملیاتی شودمسکن مهر هشتگرد تا پایان سال به اتمام می رسدتحویل 2.1 میلیون مسکن مهر/ طرح مسکن مهر به پایان راه رسید

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر بیان کرد: انتظار می‌رود که بخش عمده‌ای از پروژه های مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام برسد.

مهر‌آبادی تصریح کرد: از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر که از سال 86 آغاز شد اکنون به جز پروژه‌های دارای معارض 39 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که عمده آنها در مرحله نازک‌کاری قرار دارند.

وی عنوان کرد: با یک همت والا و عزم جهادی می‌توانیم این پروژه را تکمیل کنیم و نیاز مالی استان‌ها را نیز در این خصوص برطرف خواهیم کرد و مشروط به اینکه هر استانی که تعهد خود را عملی نکند مورد برخورد جدی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی پروژه های مسکن مهر تا پایان امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند

مالک رحمتی در سفر خود به شهرستان مرند ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده است متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است، اما در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد تخصیص یابد.

وی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

وی همچنین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند نیز بازدید و از نحوه عملکرد پیمانکاران این طرح انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از چندین پروژه عمرانی شهرداری مرند نیز بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت
  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی