Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی در سال 2017 بیش از نیم میلیارد یورو هزینه کرده است.
به گزارش آریا، لیونل مسی بازهم روی جلد روزنامه ها رفت اما این بار نه برای شایستگی هایش در زمین فوتبال؛ روزنامه ال موندو اسپانیا، ارقام قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را فاش کرده است. روزنامه ال موندو ارقام قرارداد لیونل مسی با بارسلونا که در سال 2017 تمدید شد را فاش کرده است؛ ارقامی سنگین که در تاریخ بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تاریخ نوامبر 2017 تا 30 ژوئن 2021 که قرارداد مسی با بارسلونا منقضی می شود، مسی مجموعا رقم 555 میلیون و 237 هزار یورو دریافت می کند؛ به عبارتی سالانه 139 میلیون یورو. مسی هنگام تمدید قرارداد با بارسلونا قرار شد دو پاداش هنگفت دریافت کند؛ 115 میلیون یورو حین تمدید قرارداد و 78 میلیون یورو نیز بند وفاداری او به باشگاه بارسلونا است.
با توجه به پاداش ها و متغیرات، لیونل مسی بابت تمدید قرارداد با بارسلونا تا الان 511 میلیون یورو یعنی 92 درصد قراردادش را دریافت کرده و این در حالی است که طی سال های اخیر، بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هیچ موفقیتی نداشته است. خبر ال موندو در اسپانیا مثل یک بمب بوده و در حالی منتشر شده که اخیرا اعلام شد بارسلونا بیش از 1 میلیارد یورو بدهی دارد. بدهی سنگینی که قطعا تحت تاثیر تمدید قرارداد گران قیمت لیونل مسی است. ال موندو اعلام کرده قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش است.
نشریه ال موندو ادعا کرده که به قراردادی که مسی و بارسلونا در سال 2017 امضا کرده اند، دست یافته است. طبق این اسناد درآمد ستاره آرژانتینی بارسا طی چهار فصل می تواند به 555 میلیون یورو برسد. گفته می شود که این قرارداد شامل دستمزد ثابت، حق انتشار تصویر مسی و مبالغ متغیر دیگری است که می تواند در سال به 138 میلیون یورو برسد. علاوه بر اینها یک پاداش 115 میلیون یورویی بابت دستمزد تمدید و در قبال پذیرفتن قرارداد جدید و همچنین 78 میلیون یورو پاداش وفاداری در این قرارداد برای مسی در نظر گرفته شده است!
ال موندو گزارش کرده که این گران‌ترین قراردادی است که یک ورزشکار در طول تاریخ داشته است. البته مسی در اسپانیا مجبور است که تقریبا نیمی از این مبلغ را به عنوان مالیات پرداخت کند. گفته می شود که مسی تاکنون بیش از 510 میلیون یورو از مبلغ نهایی این قرارداد را دریافت کرده است. این اسناد در حالی فاش شده اند که بارسلونا با بدهی های بسیار سنگینی مواجه است و رقم بدهی های این باشگاه را، که به شدت تحت تاثیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز قرار گرفته، مبلغی بیش از یک میلیارد یورو تخمین می زنند.
بارسلونا در حال حاضر و پس از اینکه جوزپه بارتومئو، رییس پیشین این باشگاه، نتوانست رای اعتماد بگیرد، تا برگزاری انتخابات ریاست بارسا در اسفند ماه، توسط هیئت مدیره اداره می شود. در این گزارش به این موضوع اشاره شده که مسی در مدت حضورش در بارسا نقشی اساسی در موفقیت های این تیم و کسب بیش از 30 عنوان قهرمانی از جمله 10 عنوان قهرمانی لالیگا و 4 جام قهرمانی چمپیونزلیگ داشته است. لیونل مسی تقریبا نزدیک به دو دهه است که در بارسلونا حضور داشته اما در پایان فصل گذشته خواست که به او اجازه دهند این باشگاه را ترک کند. درخواستی که البته با آن موافقت نشد. اما در پایان این فصل مسی قادر خواهد بود بالاخره بارسلونا را ترک کند، آن هم به عنوان بازیکن آزاد.
قرارداد مسی با بارسلونا در همین تابستان به پایان می رسد و با توجه به تمایل این فوق ستاره آرژانتینی برای جدایی از باشگاه اسپانیایی در تابستان گذشته، گمانه زنی های زیادی در خصوص انتقال رایگان او به تیمی دیگر در تابستان پیش رو، وجود دارد. طبق ادعای رسانه های مختلف، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی جدی ترین مشتری های مسی هستند اما توز، فکر نمی کند انتقالی اتفاق بیفتد. ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در گفت و گویی در خصوص وضعیت مسی در بارسلونا گفت: وقتی سالهای زیادی می گذرد و سن شما بیشتر می شود، متوجه می شوید که فرصت کمی برایتان باقی مانده است و مهم تر از همه به این نتیجه می رسید که تیم دیگر نمی تواند به شما کمک کند. با این حال، لئو (مسی) بیشتر از هر کس دیگری می داند که می خواهد با آینده اش چه کند اما من به شخصه نمی توانم او را با پیراهنی جز بارسلونا، تصور کنم.  
توز در ادامه ابراز امیدواری کرد مسی بتواند با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 قطر شود. او اظهار داشت: تنها چیزی که لئو به آن نیاز دارد، قهرمانی در جام جهانی است. فوتبال بیشتر از هر کس دیگری، یک جام جهانی به مسی بدهکار است. این که مسی نتواند قهرمانی در این رقابت ها را به دست بیاورد، مایه ناراحتی آرژانتینی ها خواهد بود اما این موضوع بیشتر از بقیه خودش را اذیت می کند و شکی در آن ندارم.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا 555 میلیون یورو ناقابل قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تمدید قرارداد میلیون یورو ال موندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد

رونالد آرائوخو مایل به تمدید قرارداد با بارسلونا و ماندن در این تیم است.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا نسبت به صحبت های ایلکای گوندوعان واکنش نشان داد.

در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب رونالد آرائوخو با نام «Relats solidaris de l'esport»، این بازیکن در مورد اتفاقات دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن و صحبت های ایلکای گوندوعان در مورد اخراج مدافع اروگوئه ای صحبت کرد. ایلکای گوندوعان در انتقاد از اخراج رونالد آرائوخو در ابتدای بازی مقابل پاری سن ژرمن که تاثیر زیادی در شکست و حذف بارسلونا داشت، معتقد بود گاهی گل‌ خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید. رونالد آرائوخو در واکنش به این صحبت گوندوعان گفت:

نظرم را پیش خودم نگه می دارم. من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد. خطای من روی بارکولا؟ شرایط 50-50 بود. من همانند تمام بارسایی ها ناراحتم. ما می خواستیم به نیمه نهایی صعود کنیم. از تیم و هواداران ممنون و قدردانم. بارسایی های حقیقی همیشه از من حمایت کرده و محبتشان را به من نشان داده اند.

تمدید قرارداد؟

در بارسلونا خیلی خوشحالم. مدیربنامه من صحبت ها با باشگاه برای تمدید قرارداد را آغاز کرده است.

 

انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند