Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:55:21 GMT

کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین به حرکت درآمد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۰۵۹

کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین به حرکت درآمد

ایسنا/تهران ؤهمزمان با ۱۲بهمن ماه و ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، کاروان نمادین ورود امام راحل در ورامین مانند سال های قبل به راه افتاد و جلوه این حرکت تاریخی در فضای این شهرستان نمایان شد.

کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان ورامین حرکت خود را از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل امامزاده طاهر(ع) خیرآباد آغاز کرد که جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم با حضور در مقابل این کاروان به آرمان های بلند امام راحل ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این کاروان پس از عبور از منطقه خیرآباد، در میدان ولیعصر(عج)، بلوار ۹ دی، میدان امام حسین(ع)، بلوار رسالت، میدان رازی، خیابان ۱۵ خرداد و بهشتی، میدان بسیج، میدان امام و خیابان مسجد جامع نیز حضور یافت و مورد استقبال مردم ولایتمدار ورامین قرار گرفت.

این کاروان در نقطه پایانی حرکت خود مقابل مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین توقف کرد و جوانان و شهروندان با اتومبیل نمادین امام راحل(ره) عکس یادگاری گرفتند.

حجه الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ورامین طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با دستان خالی در مقابل تانک و گلوله به دست آمد و دنیا را مبهوت دست قدرت الهی امام عظیم الشان کرد.

وی ادامه داد: اگر مردم گله ای دارند، فقط از مشکلات اقتصادی است والا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بی شمار آن در این ۴۲ سال مردم رضایت دارند. 

حجه الاسلام طزری با انتقاد از مدیریت اقتصادی در کشور اظهار کرد: اقتصاد ما برای رشد هیچ چیزی کم ندارد اما در مدیریت اقتصادی ضعیف هستیم که ان شاءالله این مشکل هم حل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاروان نمادین ورود امام ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل