Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور با اشاره اجرای ۱۰ طرح اقتصاد مقاومتی در خوزستان گفت: این طرح‌ها تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت کاری داشته‌اند.

رزم حسینی افزود: در استان خوزستان یک هزار و ۸۳۳ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزان جواز تأسیس واحدهای صنعتی در خوزستان ۴۰ درصد افزایش داشته است که از متوسط کشوری حدود پنج درصد بالاتر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه میزان تجارت الکترونیک رشد بیش ۲۸۴ درصدی داشته است، ادامه داد: وزارت صمت این آمادگی را دارد که یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های سودآور واگذار کند.

کد خبر 5135342

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی اقتصاد مقاومتی دهه فجر ویروس کرونا گرگان آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • مزارع شیلاتی کشور شناسنامه‌دار می‌شوند