Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@15:19:10 GMT

جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن‌ به مستأجران

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۱۶۳

جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن‌ به مستأجران

خبرگزاری آریا - مدیر‌کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس آخرین آمار تا هشتم بهمن‌ 99 بیش از 3.9 هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن به 343هزارو 444 نفر پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از ایسنا؛ پروانه اصلانی افزود: با توجه به مشکلات ایجادشده برای خانوارها در شرایط اقتصادی و بهداشتی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجرای بند سه مصوبات پنجاه‌و‌یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ 13 دی‌، مهلت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن­ تا پایان بهمن 1399 تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاد ملی کرونا به دلیل مشکلاتی که برای برخی از مستأجران و فاقدان مسکن در شرایط کرونا به‌دلیل محدودیت‌ها و خلل در کسب درآمدها پیش آمد، این امکان را فراهم کرد تا متقاضیان مستأجر در شهرهای بزرگ،‌ میانی و کوچک با دریافت مبالغی نسبت به تأمین مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.
رقم ودیعه مسکن برای مستأجران تهران
50 میلیون تومان، برای سایر کلان‌شهرها 30 میلیون تومان و برای شهرهای کوچک 15 میلیون تومان است. ‌متقاضیان باید پس از یک سال اصل ودیعه را به بانک بازگردانند و درعین‌حال سود این تسهیلات 13 درصد تعیین شده است.
گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نقش موثری در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن دارد و از سوی دیگر زمینه ساز محقق شدن شعار سال می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر واگذاری اراضی و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

او اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واگذاری اراضی و همچنین حمایت از خود متقاضیان برای اجرایی شدن این طرح ها می تواند روند ساخت و اجرای پروژه ها را تسریع کند بنابراین اعتماد به این بخش می تواند زمینه را برای ثبات بازار  مسکن فراهم می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت