Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) به میهن، کاروان نمادین ورود امام خمینی(ره) در شهرستان ورامین به راه افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با ۱۲بهمن ماه و ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، کاروان نمادین ورود امام راحل در ورامین مانند سال های قبل به راه افتاد و جلوه این حرکت تاریخی در فضای این شهرستان نمایان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان ورامین حرکت خود را از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل امامزاده طاهر(ع) خیرآباد آغاز کرد که جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم با حضور در مقابل این کاروان به آرمان های بلند امام راحل ادای احترام کردند.
همچنین لازم به ذکر است این کاروان پس از عبور از منطقه خیرآباد، در میدان ولیعصر(عج)، بلوار 9 دی، میدان امام حسین(ع)، بلوار رسالت، میدان رازی، خیابان ۱۵ خرداد و بهشتی، میدان بسیج، میدان امام و خیابان مسجد جامع نیز حضور یافت و مورد استقبال مردم ولایتمدار ورامین قرار گرفت.
این کاروان در نقطه پایانی حرکت خود مقابل مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین توقف کرد و جوانان و شهروندان با اتومبیل نمادین امام راحل(ره) عکس یادگاری گرفتند.
حجه الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ورامین طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با دستان خالی در مقابل تانک و گلوله به دست آمد و دنیا را مبهوت دست قدرت الهی امام عظیم الشان کرد.
وی ادامه داد: اگر مردم گله ای دارند، فقط از مشکلات اقتصادی است والا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بی شمار آن در این 42 سال مردم رضایت دارند.
حجه الاسلام طزری با انتقاد از مدیریت اقتصادی در کشور اظهار داشت:  اقتصاد ما برای رشد هیچ چیزی کم ندارد نیروی انسانی کارآمد، منابع طبیعی و...اما در مدیریت اقتصادی ضعیف هستیم که انشاالله با روی کارآمدن دولت جوان و انقلابی این مشکل هم حل خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاروان نمادین ورود امام خمینی ره شهرستان ورامین کاروان نمادین ورود امام خمینی ره امام راحل ورود امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد