Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 30 ژانویه 2021 لیگ NBA.

پیروزی پورتلند تریل بلیزرز با گیم وینر دیمین لیلرد، بازگشت جیمی باتلر و پیروزی میامی هیت و شکست میلواکی باکس، از نتایج بازی های امروز لیگ NBA بود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بوستون سلتیکس 95-96 لس آنجلس لیکرز؛ همان دیداری که از این تقابل کلاسیک انتظار داشتیم

به گزارش طرفداری، در جریان بازی های 30 ژانویه 2021 لیگ NBA، پورتلند تریل بلیزرز به لطف گیم وینر بازر بیتر دیمین لیلرد، 122-123 از سد شیکاگو بولز گذشت تا به دهمین پیروزی فصل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه پورتلند برتری 19 امتیازی را از دست داد، به نظر می رسید که بولز به کمک امتیازهای متوالی لاری مارکنن پیروز بازی باشد که دیمین لیلرد با پرتابی سه امتیازی که به محض وارد شدن در سبد، بوق پایان بازی نیز به صدا درآمد، بلیزرز را برنده بازی کرد. اين سومين گيم وينر بازر بيتر ليلرد بود كه بيشترين تعداد در تاريخ فرنچايز بليزرز است. 44 امتياز و ٩ اسيست ليلرد به اين معنا است كه او تا به حال در 35 بازى به حداقل 40 امتياز رسيده است كه اين نيز بيشتر از 2 برابر بازيكن بعدی در تاريخ بليزرز است!

بازگشت جیمی باتلر بعد از 10 بازی غیبت، منجر به پیروزی 104-105 میامی هیت مقابل ساکرامنتو کینگز شد. دوئل تماشایی جیمی باتلر و دی ارن فاکس با برتری تیم باتلر به اتمام رسید. جیمی باتلر بازی را با 30 امتیاز، 7 ریباند و 8 اسیست به پایان رساند و در طرف دیگر نیز دی ارن فاکس به 30 امتیاز، 6 ریباند و 6 اسیست رسید. به غیر از باتلر و فاکس، هر دو تیم 4 بازیکن دیگر با کسب حداقل 10 امتیاز در ترکیب خود داشتند. هیت با این پیروزی به روند شکست های متوالی خود پایان داد و هفتمین برد فصل را کسب کرد.

روزهای خوب لاملو بال ادامه دارد و روکی شارلوت هورنتس با کسب 27 امتیاز و 9 ریباند، در کنار گوردن هیوارد که او نیز 27 امتیاز آورد، بهترین بازیکن تیمش در جریان پیروزی 114-126 برابر میلواکی باکس بود. 34 امتیاز و 18 ریباند یانیس آنته توکومپو بی فایده بود و باکس که در 2 فصل اخیر بهترین نتایج را در فصل عادی کسب کرده، اکنون در 19 بازی متحمل 8 شکست شده است. 

لاملو بال تا به اینجا اصلی ترین کاندید عنوان بهترین روکی سال بوده است

هیوستون راکتس این روزها اوچ گرفته و به تعداد پیروزی هایش اضافه می کند. برتری 112-126 برابر نیواورلینز پلیکانز، پنجمین پیروزی متوالی راکتس بود تا تگزاسی ها به رکورد 9-9 برسند و تعداد برد و باخت های شان برابر شود. 27 امتیاز و 9 ریباند کریسشن وود، بیشترین تاثیر را در پیروزی هیوستون داشت و ویکتور اولدیپو نیز در ادامه روند خوب خود، به 20 امتیاز رسید. در شکست های متوالی امسال پلیکانز برندن اینگرم و زایان ویلیامسن را نادیده گرفت. زایان امروز نیز 26 امتیاز آورد اما تیمش یازدهمین شکست فصل را متحمل شد.

دالاس موریکس برخلاف انتظارها اصلا فصل خوبی را سپری نمی کند و شکست 111-105 مقابل فینیکس سانز، دوازدهمین باخت این تیم در 20 بازی این فصل بود. لوکا دانچیچ در برد و باخت اعداد و ارقام بالایی به ثبت می رساند. 29 امتیاز، 8 ریباند و 7 اسیست جوان اسلوونیایی، با 29 امتیاز و 12 اسیست کریس پال پاسخ داده شد و 4 بازیکن دیگر سانز نیز بالای 10 امتیاز کسب کردند تا فینیکس به رکورد 8-10 برسد.

در سایر دیدارها ممفیس گریزلیز با شکست 112-129 سن انتونیو اسپرز به ششمین پیروزی متوالی خود رسید و اکنون 8 پیروزی و 6 شکست در کارنامه دارد و گلدن استیت واریرز به راحتی با نتیجه 91-118 از سد دیترویت پیستونز گذشت تا به یازدهمین پیروزی فصل برسد.

اخبار داغ 

بازیکنان استقلال ناراضی از مشکلات مالی / پیغامی که به گوش محمود فکری هم رسید مهدی طارمی موثرترین مهاجم پورتو از سال 2015 / گزارش روزنامه پرتغالی داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! جیمی کرگر: رونالدو یا مسی؟ مسی بازیکن بهتری است؛ احترام بیشتری برای رونالدو قائلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیمین لیلرد جیمی باتلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد