Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:40:28 GMT

ارزش پالایشی یکم امروز 12 بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۶۱۷

ارزش پالایشی یکم امروز 12 بهمن ماه

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت 1.41 درصدی به 9 هزار و 637 تومان کاهش یافت.

به گزارش برنا، شاخص بورس امروز یکشنبه 12 بهمن ماه با رشد 3هزار واحدی همراه بود و هر واحد از پالایش یکم با افت 1.41 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 9 هزار و 637 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد آن به 4 میلیون 818 هزار و 500 تومان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 7.086 تومان ثبت شد.

این درحالی است که در زمان پذیره نویس صندوق پالایش یکم هر واحد این صندوق به قیمت 10هزار تومان به فروش رسید و متقاضایان برای خرید 500 واحد سهام این صندوق مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کردند.

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت 0.77 درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس)  افت 1.74 درصدی را تجربه کردند و در مقابل شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب 3.9 و 1.23 درصد رشد داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پالایش سهام نفت نفت تهران پالایش یکم ارزش پالایشی یکم امروز 12 بهمن پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/مازندران مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: پارسال ۵ واحد تولیدی از استانداری مازندران در نمایشگاه اکسپو شرکت کردند و امسال ۲۷ واحد تولیدی در این نمایشگاه غرفه دارند که شامل کالاهای لبنی و پایانه‌های صادراتی و غیره است.

سیدرحیم بخشی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه «اکسپو» و حضور مازندران در این نمایشگاه که در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم دولت در تلاش هستیم تا بازارهای صادراتی جدیدی را برای گروه‌های مختلف کالایی ایجاد کنیم.

وی به فرصت‌هایی که برای رشد اقتصادی مازندران فراهم می‌شود، اشاره کرد و افزود: راهبرد دولت سیزدهم و چشم انداز ۲۰ ساله کشور بحث صادرات است و صادرات به عنوان پیش نیاز سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

بخشی با بیان اینکه مازندران به عنوان استان مرزی، زیر ساخت‌هایی همچون بنادر، فرودگاه، تولید ۷ میلیون تن کالای کشاورزی که دارد توانسته در ۱۰ محصول استراتژیک رتبه اول را کسب کند، تصریح کرد: در بحث گردشگری ۱۲ زنجیره ارزش تعریف شده و در دو زنجیره ارزش مرکبات و کیوی و گردشگری و صنایع دستی به عنوان دو راهبرد برتر معرفی شده است.

این مسئول بیان کرد: استانداری‌ها هم ابتکار عمل به خرج دادند علاوه بر صادرات به موفقیت‌های اقتصادی در عرصه بین‌المللی مانند اوراسیا، بریکس، شانگ‌های و ارتباط با کشورهای همسایه دست یافتند که در این راستا هم غرفه‌ای را در نمایشگاه اکسپو به خود اختصاص دادند که مازندران در سالن ۴۱ غرفه ۱۰ یک غرفه ۵۵ متری دارد که ۳۱ استان در آن مستقر هستند.

بخشی خاطرنشان کرد: پارسال در مازندران حدود ۵ هزار تن صادرات مرکبات ثبت شد که امسال این میزان به بیش از ۷۰ هزار تن در گمرکات استان به ثبت رسیده است. علاوه بر این میزان به استان‌های کشور هم مرکبات فرستاده شد.

مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران یادآور شد: صادرات کیوی پارسال ۱۰ هزار تن بود امسال به ۲۰ هزار تن رسید که این میزان رشد در ارزش اقتصادی به عنوان نقش آفرینی در سطح ملی و همکاری‌های بین استان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: باید بتوانیم در جذب گردشگر و صادرات صنایع دستی و محصولات کشاورزی گام برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود