Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:06:34 GMT

۳۷ طرح عمرانی در تایباد آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۴۳۳

۳۷ طرح عمرانی در تایباد آماده بهره برداری شد

محسن سیاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی سه پروژه، بوستان روستای فرمان آباد در بخش مرکزی این شهرستان، فاز دوم قرنطینه گیاهی در گمرک مرزی دوغارون و ساخت مدرسه خیرساز خضرایی در شهر "کاریز" تایباد آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: طرح‌هایی که آماده بهره‌برداری هستند در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، خدماتی و صنعتی اجرا شده و مهمترین آنها گازرسانی و روشن شدن مشعل گاز در ۱۱ روستای بخش مرکزی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تایباد مراکز آموزشی و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی را از دیگر طرح های آماده افتتاح در تایباد عنوان کرد و گفت: طرح های حوزه کشاورزی، اقتصادی و برخی از پروژه های خیرساز از دیگر پروژه های این شهرستان هستند.
وی افزود: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی در این شهرستان اجرا می شود.
سیاح ادامه داد: شواهد نشان می‌دهد که در برخی روستاها اقدامات انجام شده بیشتر از ظرفیت آنها بوده و لازم است فضای شهر و روستا در این ایام متناسب باشد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید خنثی کننده نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب باشد گفت: هر نوع اقدامی در این دهه باید نسبت به سال گذشته پویاتر باشد و با غبارروبی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نسل‌های جدید تشریح نماید.
فرماندار تایباد افزود: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب و تفرقه افکنی هستند درحالی که همزمان با جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت در حوزه هسته‌ای، نظامی، پزشکی و صنعتی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی از مسوولان این شهرستان خواست با حضور خود و رعایت دستورالعملهای بهداشتی در برنامه های دهه فجر در کنار مردم بوده و مشکلات آنان را برطرف کنند.
مرکز شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد توسعه اقتصادی توسعه روستایی محرومیت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد توسعه اقتصادی توسعه روستایی تایباد توسعه اقتصادی توسعه روستایی محرومیت دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است