Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغازین روز دهه مبارکه فجر، زنگ انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و جمعی از فرهنگیان در مدرسه شاهد خاتم‌الانبیا(ص) نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار قرچک در سخنانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی که یقینا با تلاش‌های مکرر و بی وقفه دشمنان و دسیسه‌های متعدد روبروست تلاش خواهیم کرد با هدایت‌های رهبری و به پشتوانه مردم آگاه و سختکوش با قدرت و عظمت بیشتر گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن خطیبی افزود: دهه فجر که پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد، آغاز شکوفایی نهالی بود که با خون‌های مطهر شهدا و خودباوری ملت ایران، اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده و حاصل آن عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار بیان داشت: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی ایفا کردند و نیاز است همچنان در تحقق اهداف انقلاب کوشا باشند.

خطیبی تصریح کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر با هدف تبیین اهداف انقلاب و انتقال آن به نسل جوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت گسترده‌تر در فضای مجازی برگزار می‌شود تا ضمن حفظ شعائر انقلاب و حفظ سلامتی مردم، زمینه شکست همه‌جانبه دشمنان در ابعاد مختلف فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه مبارکه فجر فرماندار قرچک گام دوم انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد

سردار سیروس صابری، جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری را نصیب کشورمان کرده که تأسیس سپاه پاسداران یکی از این دستاوردهاست. امام خمینی (ره) با هوشیاری و زکاوتشان و با پی بردن به نیاز‌های امنیتی کشور دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند که واقعاً با این دستور تاریخی، امنیت ایران و اقتدار کشور برای همیشه تضمین شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در مسیری که ترسیم شده به خوبی گام برداشته است، اظهار کرد: درخشش سپاه در عرصه‌های امنیتی و نظامی آن هم در کنار سایر ارکان حکومت واقعاً چشم‌گیر و خیره‌کننده است و واقعاً ایفای نقش سازنده این مولود مبارک انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای کشور به دنبال داشته است.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به نقش سپاه در دفع تهدیدات گفت: سپاه پاسداران در دفع تهیددات به خوبی عمل کرده به ویژه در دفع تهدیدات کردستان، جنوب کشور و شمال کشور. عملکرد سپاه به‌گونه‌ای بوده که مقام معظم رهبری همیشه از این نهاد انقلابی ابراز رضایت کرده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را باید مردمی‌ترین نهاد در دنیا دانست که خاستگاه آن مردم است و همچنین از میان مردم یارگیری و عضوگیری می‌کند. این نهاد هیچگاه برخلاف آرمان‌های امامین انقلاب و اسلام عزیز خارج نشده و همیشه در مسیر خدمت به مردم و دفع تهدیدات و افزایش قدرت بازدارندگی کشور گام برداشته است.

سردار صابری درباره عملیات «وعده صادق» تأکید کرد: کاری که سپاه پاسداران با رژیم خبیث صهیونیستی کرد در تاریخ نظیرش وجود ندارد. عملیات وعده صادق که در تنبیه متجاوز صورت پذیرفت تحسین همگان را به دنبال داشت طوری که مقام معظم رهبری از آن ابراز رضایت کردند. سپاه پاسداران این عملیات را با ایمان به خدا، مکتب انقلاب، دفاع از مظلوم و نمایش قدرت پیش برد و موجب حیرت همه کشور‌های جهان شد. غرب و دیگر کشور‌ها هیچگاه تصور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی وعده خود را عملیاتی کند و در چنین سطحی به رژیم صهیونیستی حمله کند.  

وی به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مأموریت‌های امدادرسانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان حضور پررنگی دارد و در کنار دیگر ارکان امدادرسان نقش قابل توجهی داشته است. سپاه پاسداران یک نیروی نظامی چندمنظوره است؛ یعنی هم در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت دارد و هم در عرصه امدادرسانی و هم در عرصه خدمت‌رسانی و هم در عرصه تأمین امنیت و بازدارندگی.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: سپا ه پاسداران در افزایش قدرت بازدارندگی نفش پررنگی داشته که در عملیات وعده صادق این مهم نمود و ظهور پیدا کرد و آبروی رژیم صهیونیستی را با آن همه تجهیزات نظامی و حمایت‌های بی‌دریغ غرب برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد
  • رهبر انقلاب: در حوادث اخیر قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد