Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب، نشان دهنده آغاز راه و اقتدار آن در راستای کسب قله‌های رفیع علم، دانش و اخلاق و معنویت است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی روز یکشنبه 12 بهمن ماه در آیین نواخته شدن  زنگ انقلاب که در دبستان  شاهد خرم‌آباد برگزار شده بود با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب ،اظهارکرد: نواخته شدن زنگ انقلاب، نشان دهنده آغاز راه و اقتدار آن در راستای کسب قله‌های رفیع علم، دانش و اخلاق و معنویت است و باید این امر در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها توسط معلمان، دانش آموزان، اساتید و دانشجویان عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: انقلاب اسلامی فرصت تاریخی برای ملت ایران فراهم کرد تا در این فرصت ، دانش‌آموزان در پیدایش انقلاب اسلامی و  تداوم آن نقش بسزایی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تلاش معلمان در تربیت جوانان انقلابی  تاثیرگذار بوده و  این مهم همچنان تداوم دارد ، تصریح کرد: در همه عرصه‌ها حضور دانش آموزان، معلمان و اساتید فرهیخته بستر موفقیت را فراهم کرده است .

 حجت‌الاسلام والمسلمین  شاهرخی خاطر نشان کرد : در رشد و تحولی که در کشور رقم خورده حضور معلمان و دانش‌آموزان مشهود است و آنان در جبهه‌های نور علیه ظلمت در دسته‌ها، گروهان‌ها و گردان‌ها در کنار همدیگر نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند .

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید براینکه آغاز دهه فجر خانه  استبداد را در هم شکست و این آغاز راهی است که با همت دانش‌آموزان و با نیرو و  توان جوانان ادامه پیدا خواهد کرد، گفت:  تهذیب نفس، جدیت در تحصیل، کسب معارف معنوی و اخلاقی و ورزش  خصوصیاتی است که می‌تواند در این مقطع از زمان به کمک انقلاب اسلامی بیاید.

او بیان کرد: اساتید دانشگاه با کسب معرفت افزایی و کاربردی کردن دانش‌هایی که یاد می‌گیرند و یاد می‌دهند در موفقیت انقلاب اسلامی  راهگشا خواهند بود و این رمز موفقیت انقلاب است تا موانع‌  برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ، تعلیم و تربیت اسلامی را یک اصل اساسی برشمرد و با بیان  اینکه انقلاب اسلامی در راه گسترش تعلیم و تربیت اسلامی و انسانی حرکت کرده و می‌کند،  عنوان کرد: تداوم انقلاب مرهون تعلیم و تربیت اسلامی بوده و انقلاب بدون این موضوع نمی‌تواند تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: تعلیم و تربیت اسلامی با کوشش دانش‌آموزان و تحت رهنمودهای معلمان و اساتید دانشگاه رقم می‌خورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب دهه فجر 99 نماینده ولی فقیه در لرستان تعلیم و تربیت اسلامی انقلاب اسلامی حجت الاسلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد

 کودکستان‌ها در فرآیند آموزش و پرورش به عنوان زیربنای نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند و باید در راستای سند تحول و توسعه کمی و کیفی این دوره مهم، گام های اساسی برداشته شود.

در همین راستا همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها، ما به موسسان آموزش‌های لازم را داده‌ایم و در انتهای آموزش گواهی صلاحیت مقدماتی را برای آن‌ها صادر کرده‌ایم.

وی افزود: همه مؤسسان باید گواهی صلاحیت را دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار متقاضی تأسیس کودکستان جدید در سراسر کشور داریم.

او با بیان این که دوره توانمندسازی برای مربیان کودکستان‌ها در حال طراحی است؛ افزود: دوره تربیت مربی ارشد، حلقه میانی آموزش مربیان رشته تخصصی آغاز شده است که دوره اول آن در ۸ استان برگزار شده و در بقیه استان نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است که توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شود. آموزش فشرده و کیفی تمام نیروهای کودکستان از جمله مهمترین رویکردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کشورمان است.

گفتنی است که حضور در دوره‌های آموزشی اجباری و ضروری خواهد بود. شخصی که می‌خواهد در یک مرکز تربیتی خدمت کند باید دارای گواهینامه‌های لازم که در اساسنامه اشاره شده است، باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد