Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مهلت یک ماهه بانک مرکزی به مشتریان بانک‌ها برای دریافت کد شهاب گفت: با تصمیم نظام بانکی و هدایت بانک مرکزی، مقرر شده تا تمامی مشتریان نظام بانکی که فاقد کدشهاب هستند، یک ماه مهلت داشته باشند تا با مراجعه به شعب بانکی مرتبط با حساب خود، ضمن ارائه اطلاعات هویتی، کد شهاب دریافت نمایند تا بتوانند نسبت به انجام عملیات مبتنی بر کارت در شبکه بانکی و نیز ساتنا (انتقال وجه از بانک به بانک) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که این مهلت یکماهه صرفاً برای اتباع خارجی است یا برای تمام مشتریان نظام بانکی لحاظ خواهد شد، افزود: مهلت یکماهه در نظر گرفته شده برای تمامی مشتریان نظام بانکی اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی و اتباع خارجی است و بر این اساس مشتریان مذکور باید ظرف مدت زمانی تعیین شده، نسبت به ثبت اطلاعات هویتی خود در شعب مرتبط اقدام کنند؛ اما در طول این مدت، مشتریانی که فاقد کدشهاب هستند، صرفاً اجازه استفاده از خدمات بانکی مبتنی بر کارت بانکی را خواهند داشت و اجازه استفاده از خدمات ساتنا برای آنها همچنان با محدودیت مواجه است.

قیطاسی ادامه داد: مشتریان نظام بانکی برای استفاده از عملیات ساتنا، حتماً باید اطلاعات هویتی خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و کد شهاب دریافت کنند تا بتوانند از این خدمات استفاده نمایند؛ در غیر این صورت آن دسته از مشتریان نظام بانکی که این کد را ندارند، هیچ مهلتی برای استفاده از این خدمات نخواهند داشت و مهلت یکماهه صرفاً برای انجام عملیات کارت به کارت است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کارت برخی از اتباع خارجی که در هفته گذشته مسدود شده بود، هنوز رفع مسدودی نشده است، گفت: تمامی کارتهای مسدود شده در هفته گذشته، رفع مسدودی شده و اگر در موارد استثنا اختلال وجود دارد، مشتریان باید به شعب بانکی مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه برخی شعب به اتباع خارجی اعلام می‌کنند که باید خودشان راسا کدشهاب بگیرند، گفت: همه مشتریان نظام بانکی مکلف هستند که اطلاعات هویتی خود را به بانک اعلام کنند و بانک هم مکلف است راسا نسبت به دریافت کدشهاب برای مشتریان خود اقدام کند.

وی افزود: مهلت یکماهه برای انجام عملیات ساتنا نیست و اگر فردی کدشهاب نداشته باشد، امکان انتقال وجه از بانک به بانک وجود نخواهد داشت و باید حتماً با مراجعه به شعب، نسبت به ثبت اطلاعات هویتی خود اقدام کند.

کد خبر 5135457 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مرکزی ایران نظام بانکی شورای هماهنگی بانکهای دولتی تراکنش بانکی اتحادیه اقتصادی اوراسیا بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت شاخص کل بورس عبدالناصر همتی لایحه بودجه ۱۴۰۰ بانک صادرات تولید نفت تراکنش بانکی بورس مشتریان نظام بانکی اطلاعات هویتی خود مهلت یکماهه خبرنگار مهر اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مفدا؛ ­آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بانک‌ها در تله آفساید
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!