Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:07:21 GMT

۱۰ پروژه امروز در ورامین افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۰۸۰

۱۰ پروژه امروز در ورامین افتتاح و کلنگ زنی شد

ایسنا/تهران در اولین روز از دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ۱۰ پروژه در ورامین افتتاح و کلنگ زنی شد.

حشمت الله عسگری ظهر یکشنبه ۱۲ بهمن ماه و در اولین روز از دهه مبارکه فجر ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمات نظام در طول دوران حیات پر برکتش در کشور را بی نظیر دانست و اظهار کرد: استقلال کشور و عدم وابستگی به کشورهای سلطه خون بهای شهدای گرانقدر و استقامت و بصیرت ملت بزرگ ایران است که باعث شده امروز کشور ما در منطقه و معادلات بین المللی به عنوان یک شاخص مورد توجه ملت‌های آزاده جهان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تعداد ۶۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶,۷۷۸,۶۱۰ میلیون ریال شامل ۱۹پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۳۳۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۷,۸۳۰ میلیون ریال، ۱۱ پروژه گلخانه به مساحت ۱۳۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۷۱ میلیون و ۱۰۰ میلیون ریال و ۶ و احد صنعتی در بخش‌های مختلف اقتصادی در ایام الله دهه مبارکه فجر در شهرستان ورامین به بهره برداری می‌رسد که امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه خواهیم بود.

لازم به ذکر است با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران و مسئولان محلی ۱۰ پروژه شامل طرح آبیاری تحت فشار ۷۶ هکتاری روستای آبباریک، ساختمان بهداشت، سه واحد گلخانه در شهرک حصار گلی، دو واحد تولید شمش سرب، مدرسه سه کلاسه امام جواد (ع) روستای قلعه بلند، ساختمان اداری و فناوری شهرک صنعتی سالاریه و فرهنگسرای شهید سلیمانی روستای عبدل آباد کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه کلنگ زنی ۱۰ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از میان ۲۶۶ مدرسه در حال ساخت، ۱۰۴ مدرسه با ۴۰۶ کلاس درس و ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این سال تکمیل شد، افزود: سهم کردستان از اعتبارات ملی و جمعیت دانش‌آموزی کمتر از دو درصد و در مدرسه‌سازی بیشتر از سه درصد بوده که عملکرد استان در زمینه مدرسه‌سازی مطلوب بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی در هفته دولت و همچنین بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در ابتدای سال تحصیلی را از دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد و گفت: در دهه مبارک فجر، ۴۶ مدرسه با زیربنای بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش شده است.

مرادی با اشاره به افزایش بالغ بر شش هزار نفری دانش آموزان استان در سال گذشته، اضافه کرد: سرانه دانش‌آموزی دو سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

وی کمک خیران به حوزه مدرسه‌سازی در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کرده‌اند که این میزان، ۱۵ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی در کردستان را شامل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان به تحویل ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد با تخصیص‌های صورت گرفته این میزان در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 745674

دیگر خبرها

  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی