Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:41:57 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری دهه فجر در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۲۱۸

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری دهه فجر در سرپل ذهاب

محمد قلبی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قلبی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بنیاد علوی به مناسبت فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در شهرستان سرپلذهاب اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در بخشهای مختلف سرود، نماهنگ سرود و اجرای پاتوقی سرود برگزار می شود و به افراد برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا می شود.

مسئول و نماینده بنیاد علوی در شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار ضبط شده خود را از طریق شبکه های اجتماعی بله و تلگرام ارسال نمایند.

قلبی اذعان داشت: این مسابقه ویژه ۲۲ بهمن بوده و مهلت ارسال آثار تا ۲۳ بهمن ماه می باشد و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: با گروههای برتر این جشنواره برای تولیدهای ملی در آینده همکاری خواهد شد.

 نماینده بنیاد علوی در شهرستان سرپلذهاب در ادامه با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره ادامه داد: در بخش سرود و نماهنگ فقط سرودهایی می توانند شرکت کنند که تولیدی توسط ارسال کننده اثر باشند،  در بخش اجراهای پاتوقی گروههای سرود می توانند آثار خود یا دیگران را در فضاهای مختلف اجرا کرده و تصویر اجرا را به جشنواره ارسال کنند ارسال سراسر به معنی مالکیت اثر بوده و هرگونه تعهدی برعهده فرد ارسال کننده است

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد

مهدی بابایی مجرد با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، اظهار کرد: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و اساتید خوشنویسی از سراسر ایران بود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی بیان کرد: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: این آثار، که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

وی افزود: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس توس منتشر شده و آنها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب