Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@23:39:38 GMT

تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۳۳۰

وزیر صمت گفت: در زمینه خودرو پیشرفت‌های خوبی داشتیم و تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است.

علیرضا رزم حسینی در بازدید و افتتاح سه نمایشگاه مرتبط با صنعت خودرو اظهار داشت: در حوزه معدن ۶۳ ماده معدنی در کشور داریم که شامل ۳۷ میلیارد تن منابع شناسایی شده است. پیش بینی‌ها حاکی از ان آست که با اکتشافات جدید انجام شده این مقدار به ۶۰ میلیارد تن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این شرایط، کشورمان علاوه بر اینکه کشوری نفتی است، یک کشور معدنی نیز محسوب می‌شود.

ارزآوری و اشتغالزایی معدن در کنار نفت

وزیر صمت با تاکید بر اهمیت انجام سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه معادن، گفت: معدن می‌تواند پا به پای نفت پیشرفت کرده و ارز آوری و اشتغال مناسبی ایجاد کند.

رزم حسینی در ادامه با اشاره به بازدیدهایی که از این سه نمایشگاه داشته، گفت: اغلب کارخانه‌هایی که تا به امروز بازدید کردم به صورت ۳ شیفت در حال فعالیت هستند.

وی همچنین با اشاره به افزایش تولید در ۲۹ رشته صنعتی، اضافه کرد: در حوزه صادرات نیز موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم و ابلاغیه‌های جدید صادراتی ستاد اقتصادی دولت به این فضا کمک کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هماهنگی و هم افزایی میان تمام دستگاه‌ها برای حمایت از تولید، ادامه داد: فضای امیدوارکننده‌ای به رغم همه تحریم‌ها وجود دارد و رسانه‌ها و صدا و سیما نیز به امید آفرینی در این فضا کمک کند.

تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است

رزم حسینی ادامه داد: در زمینه خودرو ما پیشرفت‌های خوبی داشتیم و تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است.

وزیر صمت همچنین افزایش تولید در حوزه خودرو و رنگ و رزین را قابل افتخار توصیف کرد و افزود: این موفقیت‌ها در شرایطی که تحت تحریم‌های ظالمانه قرار داشته ایم، محقق شده است.

مهر/

برچسب ها: وزارت صمت ، خودرو داخلی ، خودروسازان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MJ4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت صمت خودرو داخلی خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • حفاظت از یوزپلنگ با مشارکت مردم/ وزارت راه به تعهدات خود عمل کند
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • (تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر