Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر تیم پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گلر تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای پاره‌ای از توضیحات احضار شد و باید در این کمیته حاضر به پاسخگویی شود.

دلیل احضار این بازیکن، استوری چند هفته قبل او بود که در واکنش به صحبت‌های مربی تیم فولاد گذاشته بود و با وجود اینکه بعد از چند دقیقه این استوری را از روی صفحه خودش حذف کرد ولی در فضای مجازی دست به دست شد و سروی صدای زیادی بپا کرد تا اینکه کمیته اخلاق وارد عمل شد و او را احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حالی رخ داده که حامد لک این روزها به دلیل عملکردش در ترکیب پرسپولیس مورد انتقاد کادرفنی قرار گرفته و سرمربی این تیم از گلر تیمش خواسته تا تمرکز بیشتری روی بازی خودش داشته باشد.

حالا باید دید با توجه به حاشیه‌های اخیر، دعوت لک به کمیته اخلاق بیش از قبل تمرکز او را از فوتبال و مسائل فنی منحرف خواهد کرد یا گلر پرسپولیس به روزهای خوب ابتدای فصل خودش بر می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس کمیته اخلاق کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد