Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@04:26:45 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۲بهمن ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۵۰۸

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۲بهمن ۹۹ +جدول

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت ۱.۴۱ درصدی به ۹ هزار و ۶۳۷ تومان کاهش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، پالایشی یکم بعد از رشد پرشتاب خود در روزهای گذشته امروز با کاهش قیمت مواجه شد و سرخ پوش شد در مجموع تاکنون حدود ۴ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۲بهمن ۹۹ +جدول

 در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۰.۷۷ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۷۴ درصدی را تجربه کردند و در مقابل شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۳.۹ و ۱.۲۳ درصد رشد داشتند.


ارزش پالایشی یکم ۱۲ بهمن ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۶۳۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۷.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۷۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فروش ۳۱ میلیاردی سینما در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۳
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت