Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:53:11 GMT

کاهش تدریجی آلاینده‌های‌ جوی تا اواخر روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۶۹۰

کاهش تدریجی آلاینده‌های‌ جوی تا اواخر روز دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان فراهم است، اما از امروز تا اواخر روز دوشنبه به دلیل موج ناپایدار و ضعیف شرایط آلودگی هوا به طور موقت برطرف خواهد شد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی آسمان استان اصفهان، افزود: در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان فراهم است، اما از اواخر وقت امروز تا اواخر دوشنبه به دلیل موج ناپایدار و ضعیف شرایط آلودگی هوا به طور موقت برطرف خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان گفت: از روز سه‌شنبه با استقرار جوی پایدار مجدداً شرایط برای آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا است.

کد خبر 472099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هوا هواي پاكيزه کاهش آلودگی هوا کرونا و آلودگی هوا کلانشهر اصفهان مراکز صنعتی آلاینده هوا وزش باد شدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد کلانشهر اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کوهرنگ و بلداجی با ۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقاط و لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.

بیشتر بخوانید

بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری