Web Analytics Made Easy - Statcounter



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی خواست به دلیل ادبیات غیرقانونی مامورش از نماینده مردم سبزوار عذرخواهی کند.

به گزارش ایرنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در حاشیه جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن تحسین نماینده‌ای که با عذرخواهی خود یک سیلی به نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس، افزود: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند. ناجا باید به دلیل ادبیات غیرقانونی مامور خود همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند.

وی تصریح کرد: من امیدوارم رسانه‌ها و دادگاه‌ها در آینده نزدیک یقه همه متخلفان و مستنکفان از اجرای قانون را بگیرند و نگذارند قانون‌شکنی آنچنان سکه رایج شود که دهها قانون را ابلاغ نشود، صدها آیین‌نامه را در وقت مقرر ننویسد و هزاران حکم قانونی را اجرا نکند.

حاجی دلیگانی افزود: انقلاب اسلامی سیلی مردمی سیلی خورده از سال‌ها استبداد و استکبار بود که با اتکا به اسلام و خودباوری با دست پرقدرت امام راحل بر صورت آنها نواخت. شاه اگرچه با سیلی مردم از کشور اخراج شد اما فرهنگ شاهی هنوز به صورت کامل نرفته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه فرهنگ شاهی یعنی زبونی مقابل استکبار و قلدری با مردم، افزود: هر مدیری که عزت ملی ایرانیان مقابل بیگانگان را نادیده بگیرد خود یک شاهزاده است و البته از مردم سیلی خواهد خورد و هر مدیری که با قیم‌مابی خواست و اراده مردم را لحاظ نکند شاهزاده دیگری است که باز هم سیلی خواهد خورد و کسی نمی‌تواند در دراز مدت مانع اراده مردم در راه پیشرفت کشور شود.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه درباره انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ناشی از آن سخن بسیار و فرصت کم است، تصریح کرد: خلاصه همه حرف‌هایم در این باره را می‌توانید در کتاب صعود چهل‌ساله بخوانید. این کتاب نتیجه تلاش نسلی است که در پیدایش انقلاب نقش نداشته است.

وی یادآور شد: از مهمترین مقدمات ضروری حاکمیت، خواست و اراده مردم، شفافیت حکمرانی است که بخشی از این شفافیت در گرو، شفافیت در مجلس شورای اسلامی است. از نمایندگان انقلابی مجلس می‌خواهم که با شفاف کردن مجلس، راه را برای رانت‌خواری، رای‌خواری و مجلس‌خواری باندهای قدرت و ثروت ببندند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روزها در حالی بودجه کشور در حال گذراندن مراحل تصویب است که کمیسیون تلفیق پس از هفته‌ها کار طاقت‌فرسا، مصوبه خود را برای بررسی به صحن فرستاده است. تلاش فراوانی شده که رانت‌های بودجه، کاهش یابد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: تحقق کامل این امر نیازمند انتخاب دولتی است که به حذف رانت، اعتقاد قلبی داشته باشد. ای کاش مذاکرات کمیسیون تلفیق برای مردم پخش می‌شد تا تفاوت نگاه‌ها مشخص شده تا بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری با شناخت دقیق، فرد مطلوب خود را انتخاب کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.

به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربنا‌ها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.

رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم