Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد، علی قناویزچی از آغاز ممیزی مناطق 13 گانه شهر مشهد به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه های مربوطه خبر داد و ابراز کرد: تاکنون ممیزی مناطق ۸ و ۱۱ به اتمام رسیده است و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق 13 گانه شهرداری، نیز در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می شود؛ افزود: اهمیت این موضوع به دو دلیل؛ ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی است.
 
مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها؛ اظهار داشت: ثبت ممیزی ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است؛ در تهیه یک نقشه کارآمد، با ثبت تمام ادارات دولتی شهر مشهد در آن، به شناسایی مطالبات رسوب شده یا معوق، کمک می کند.

قناویزچی در ادامه در خصوص تعداد املاک شناسایی شده در دو منطقه 8 و 11، بیان کرد: با اتمام ممیزی این مناطق، 116 ملک ادارات و نهادهای دولتی شناسایی شده است.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری مشهد بانک جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه از اراضی سایت های طرح نهضت ملی مسکن این استان تاکنون خبر داد. - اخبار استانها -

حسینعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اخذ سند تفکیکی برای دو هزار قطعه از اراضی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکنون خبر داد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تامین زمین مهمترین و نخستین اقدام در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن است، تاکید کرد: همکاران ما در معاونت املاک و حقوقی این اداره کل به منظور تسهیل در امر اخذ پروانه ساختمانی نیز اخذ تسهیلات بانکی در اجرای این طرح مهم بعد از تامین زمین مورد نیاز با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان و تهیه صورتجلسه تفکیکی نسبت به اخذ سند این اراضی اقدام کردند.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه از مسائل اساسی در بحث جانمایی زمین این است که تامین زیرساخت های مورد نیاز آن با هزینه های کمتر و قیمت مناسب تر فراهم شود این مهم در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان به بهترین نحو مورد توجه قرار گرفت بطوری که این استان در حال حاضر از استان های پیشتاز در اجرای این طرح بشمار می رود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همواره تلاش همکاران ما بر این بود که اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان را علاوه بر اراضی در اختیار این اداره کل از محل شناسایی زمین های بلا استفاده و مازاد در اختیار سایر دستگاه های دولتی و سایر موارد مورد امکان تامین کنند، افزود: اخذ سند برای 180 هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود 200 هکتار از اراضی دولتی گامی ارزشمندی در تامین اراضی مورد نیاز این طرح ملی در استان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید