Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیس به موجب افزایش تولید وسایل نقلیه هوایی، اولین فرودگاه اختصاصی خودرو‌های پرنده در جهان را می‌سازد. خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: در چند سال گذشته محبوبیت خودرو‌های پرنده افزایش یافته است، حتی شرکت‌های بزرگی مانند بوئینگ و پورشه به دنبال تولید این وسایل نقلیه هستند. اکنون، شهری در انگلیس در حال آماده شدن برای میزبانی اولین فرودگاه جهان برای خودرو‌های پرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استارت‌آپ Urban-Air Port مستقر در انگلیس با هیوندای موتور برای مهندسی این فرودگاه آینده نگرانه همکاری کرده است. آن‌ها نام این فرودگاه را بندر هوایی شهری می‌نامند.   این پروژه جدید زیرساختی با «انتشار صفر» ایجاد خواهد کرد که میزبان نسل بعدی وسایل نقلیه هوایی برقی و خودران خواهد بود.   مکان موردنظر برای ایجاد آن ۶۰ درصد کوچک‌تر از هلیکوپتر سنتی است و در عرض چند روز قابل‌نصب است که در صورت نیاز می‌تواند به سایت‌های جایگزین منتقل شود. همچنین ازآنجایی‌که انتشار کربن آن صفر بوده، بسیار دوستدار محیط‌زیست است.   این پروژه می‌تواند از هرگونه پهپاد و خودروی برقی پرنده پشتیبانی کند و برای شرایط اضطراری ایدئال است. بیشتر بخوانید: تست خودرو پرنده در ژاپن انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فرودگاه خودرو های پرنده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه خودرو های پرنده خودرو های پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌ کل ارتش طی در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....
  • واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند هوایی + فیلم
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن ریز‌پرنده‌ها توسط پدافند هوایی در اصفهان
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم