Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه کامران، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات تا ۱۷ بهمن ماه جاری و در رشته‌های آمادگی جسمانی، شطرنج، دارت، دراز و نشست و طناب زنی و با شرکت ۶۰ ورزشکار زن و مرد در رنج سنی ۸ تا ۸۰ سال در سالن ورزشی ام اس زنجان "امید" واقع در جاده گاوازنگ - بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی- مقابل انجمن مهرانه، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این پیکارها به منظور حفظ سلامت و ایمنی ورزشکاران شرکت کننده، مربیان و کادر فنی مسابقات به صورت انفرادی و از ساعات ۱۵ تا ۱۸ عصر و برابر با دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و رعایت دقیق و کامل پرتکل های بهداشتی برگزار می شود.    

کامران با بیان اینکه مسابقات آمادگی جسمانی، شطرنج و دارت بخش بانوان طی روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ و رده مردان نیز ۱۳، ۱۵ و ۱۷  بهمن ماه انجام می شود، افزود: این رقابت ها شامگاه روز جمعه /۱۷ بهمن ماه/ با معرفی نفرات برتر و اهدا حکم قهرمانی و جوایز نقدی به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جوایز نقدی این مسابقات کارت هدیه ۵۰۰ هزار یالی است از سوی پیمان عباسی از ورزشکاران هموفیلی استان به قصد خیرات اموات خود، تامین و به منظور پرداخت به ورزشکاران برتر در اختیار هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان قرار گرفته است.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، گفت: همچنین به شرکت کنندگان در این رقابت ها، بسته های کوچک نمک یا نبات به عنوان تبرک از سوی کانون خادمین آستان رضوی استان زنجان، اهدا خواهد شد.  

کامران افزود: این مسابقات فرهنگی - ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان هرسال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به مدت یک روز برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران شرکت کننده به این بیماری منحوس و حفظ سلامت آنان در مدت ۶ روز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای این استان در رشته های مختلف از جمله شطرنج، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه، والیبال، فوتبال،  بدمینتون،  پتانگ (پرتاب گوی فلزی) و تیراندازی فعال هستند.

کامران با بیان اینکه بیماران خاص و پیوند اعضا در قالب ۶ گروه " دیابت، ام اس، هموفیلی، تالاسمی، همودیالیز، پیوند اعضا (کلیه، کبد، قلب و مغز استخوان) " فعالیت ورزشی دارند، افزود: ۹۰ درصد ورزشکاران بیماران پیوند اعضا زنجان، پیوند کلیه و ۱۰ درصد نیز پیوند کبد هستند.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: ورزشکاران پیوند اعضای این استان در ۱۱ رشته، تالاسمی در هفت رشته (شنا، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، بدمینتون، تیراندازی و شطرنج)، دیابت در پنج رشته (شنا، تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی)، ام اس در چهار رشته (تنیس روی میز، دارت، پتانگ و شطرنج) و هموفیلی و همودیالیز نیز در ۲ رشته (دارت و شطرنج) فعال هستند.

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان دهه فجر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان دهه فجر اخبار کنکور بیماران خاص و پیوند اعضا تنیس روی میز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیک بوکسینگ در بام سبز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این برنامه حدود صد ورزشکار رشته رزمی کیک بوکسینگ به صورت هماهنگ تمرینات این رشته را در بام سبز اجرا کردند و در پایان بخشی از مهارتهای این رشته ورزشی را به شکل مبارزه رودررو به نمایش گذاشتند.

ورزش شافل بورد و کورن هول از دیگر برنامه‌هایی بود که در کنار نمایش کیک بوکسینگ کاران در یکشنبه ورزشی ایران‌مال در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6080906

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)