Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@02:45:25 GMT

محمد انصاری مصدوم نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۳۴۴۸

هنوز مشخص نیست دلیل به میدان نرفتن محمد انصاری چیست

هنوز معلوم نیست چرا برای بازی دادن به محمد انصاری این همه مقاومت وجود دارد.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد مقاومت عجیبی برای بازی نکردن محمد انصاری در پرسپولیس وجود دارد. پرداختن به شایعاتی نظیر مدیر برنامه های متفاوت این بازیکن با گل محمدی و لج بازی سرمربی تیم با انصاری به همین دلیل، بارها و بارها در برخی رسانه ها و همین طور فضای مجازی مطرح شده اما کمتر کسی است که باور کند مربی چون یحیی گل محمدی چشم هایش را روی توانایی های بازیکنی چون محمد انصاری ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم به این دلیل که مدیر برنامه هایش چهره دیگری است.

اما این که محمد انصاری بازی نمی کند و اصرار ویژه ای وجود دارد که دلیل غیبت مصدومیت است کمی از حالت طبیعی خود خارج شده است. دلیلش هم کاملا مشخص است؛ انصاری هفته هاست که آماده بازی است. او حتی به قطر برده شد تا در صورت لزوم برای تیم بازی کند که اگر غیر از این بود چه دلیلی برای حضورش در قطر بود؟ انصاری حتی در بازی بزرگی چون دربی هم روی نیمکت بود که اگر مشکل آمادگی داشت کادر فنی نباید در بازی بزرگی چون بازی با استقلال او را در لیست قرار می داد. اتفاقی که در اراک هم افتاد و انصاری روی نیمکت بود اما مهدی شیری کوتاه قامت در پست غیر تخصصی دفاع میانی به میدان رفت که نتیجه اش شکست پرسپولیس بود.

 اما این که هر چند وقت یک بار رسانه ای مدعی مصدومیت این بازیکن می شود کمی دور از انصاف است. محمد انصاری اگر چه مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته اما هیچ مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. مثل همان وقت که برانکو بعد از مصدومیت به او میدان داد. مثل همان زمانی که کالدرون بلافاصله پس از مصدومیت طولانی مدت انصاری او را به میدان فراخواند و به رغم نا آمادگی اش و دست پر پرسپولیس در خط دفاعی، آن قدر روی استفاده از او اصرار کرد تا انصاری به روزهای اوج برگردد.

 به هرحال این که قرار باشد با عناوینی همچون مصدومیت از نام انصاری بگذریم کمی بی انصافی است. حتی اگر مدعی شویم مشکل محمد انصاری نا آمادگی است، این یحیی و دیگر اعضای کادر فنی هستند که باید پاسخگو باشند چطور هنوز نتوانسته اند بازیکن میدان دیده ای چون محمد انصاری را به فرم مطلوب نردیک کنند.

 

اخبار داغ 

بازیکنان استقلال ناراضی از مشکلات مالی / پیغامی که به گوش محمود فکری هم رسید مهدی طارمی موثرترین مهاجم پورتو از سال 2015 / گزارش روزنامه پرتغالی داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد