Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ماشین سازی گفت: واقعا خستگی دیشب به تن مان ماند و حتی شب گذشته خواب بازی را دیدم

ابوالفضل رزاق پور مدافع ماشین سازی از رفتاری که در بازی با پرسپولیس با این تیم شد ناراحت است.

به گزارش طرفداری، ابوالفضل رزاق پور در مورد اینکه ماشین سازی نتوانست نتیجه مساوی برابر پرسپولیس را حفظ کند به رسانه طرفداری گفت:

چه بگویم، واقعا خستگی دیشب به تن مان ماند و حتی شب گذشته خواب بازی را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها همه امروز می گفتند تا صبح نخوابیده اند و هنوز باورمان نمی شود نتیجه پیروزی را از دست داده ایم.

او در مورد استوری که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد گفت:

می خواستم بگوییم اگر گل پرسپولیس آفساید نبود، پس موقعیت ما هم آفساید نبوده است، واقعا تصمیم هایی که در این بازی علیه ما گرفته شد خنده دار است. در دقیقه 91 توپ به دست شریفی، بازیکن پرسپولیس برخورد کرد اما داور خطا اعلام نکرد، در حالی که این یک موقعیت صد در صد گلزنی بود. فکر می کنم داور در این بازی ضربه بزرگی به ما زد.

بازیکن ماشین سازی در مورد اینکه خیلی ها می گویند با پرسپولیس متفاوت از سایر تیم ها برخورد می شود گفت:

من نمی گویم پرسپولیس تیم خاصی است و هرکسی که موفق شده حتما  تلاش هایی پشت آن بوده است. ولی من در این سال ها که بازی می کنم به چشم دیده ام به تیم های استقلال و پرسپولیس به چشم دیگری نگاه می کنند. در همین بازی روز گذشته وقتی بازیکنان پرسپولیس اعتراض می کردند، داور به آن ها می گفت لطفا اعتراض نکنید اما نوبت به بازیکنان ما که می رسید می گفت دهنت را  ببند یا برو عقب بایست.

رزاق پور در مورد نتایج ضعیف ماشین سازی و شرایط این تیم در جدول رده بندی گفت:

شرایط خیلی سخت است. تیم ما از اول فصل یکسری مشکلات داشت که من از روز اول هم به مسوولان تیم گفته بودم و هشدار داده بودم این مساله شوخی بردار نیست. خودتان دیده اید در هفته های گذشته سرمربی تیم های رقیب مان از ما تعریف کرده اند اما واقعا کار ما سخت است و اگر مشکلات حل نشود کارمان سخت می شود.

اخبار داغ 

بازیکنان استقلال ناراضی از مشکلات مالی / پیغامی که به گوش محمود فکری هم رسید مهدی طارمی موثرترین مهاجم پورتو از سال 2015 / گزارش روزنامه پرتغالی داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی رزاق پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در شرایطی میهمان رئال در برنابئو است که باید برنده شود تا شانس قهرمانی در لالیگا را داشته باشد. 

بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال دارد و اگر امشب ببرد، فاصله امتیازی در 6 بازی باقی‌مانده به 5 کاهش خواهد یافت. حتی تساوی هم برای رئال نتیجه خوبی است و این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند. شرایط روحی دو تیم نیز قابل قیاس نیست. رئال بعد از حذف سیتی روی ابرهاست و بارسا در پی شکست از پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان اوضاع خوبی ندارد.

سرخیو بوسکتس که بامداد امروز در برتری 1-3 اینتر میامی برابر نشویل یکی از گل‌های تیم را زد، در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «متاسفم چون بارسا می‌توانست در شرایط بهتری به این بازی برسد. بعد از پیروزی در بازی رفت برابر پی اس جی من نیز مثل همه هواداران بسیار خوشحال بودم و برای فینال رویاپردازی می‌کردیم ولی نتیجه بازی برگشت تاسف‌بار بود. ده نفره شدن برابر تیمی مثل پی اس جی بدترین اتفاق بود و به‌خصوص در لیگ قهرمانان چنین اشتباهاتی را نمی‌بخشند. فوتبال همین است.»

بوسکتس ادامه داد: «حالا به ال‌کلاسیکو رسیده‌ایم و امیدوارم بارسا برنده شود و بتواند دوباره شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشد. بارسا باید برنده شود و فاصله را کم کند. در غیر این صورت دیگر غیرممکن است به رئال برسیم. آرزو می‌کنم بچه‌ها امشب رئال را ببرند.»

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏