Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات هرمزگان  عصر یکشنبه در این مراسم گفت: با بهره‌برداری از ظرفیت کامل این طرح، سالانه یک هزار و ۴۰۰ تن میگوی پرورشی این مزرعه برای تامین نیاز مصرفی داخل و خارج کشور روانه بازار می‌شود.

عبدالرسول دریایی افزود: همچنین با بهره‌برداری از مرحله نخست این‌ طرح شیلاتی، برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال، ۱۸ طرح شیلاتی با اعتباری افزون بر ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح پرورش ماهی در قفس پنج هزار تنی قشم، افتتاح هشت طرح پرورش میگو با اعتباری افزون بر ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال درشهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، جاسک و میناب، افتتاح بازار عمده فروشی ماهی در سیریک(گروک)، احداث جایگاه سوخت کوهستک، تجهیز، ساماندهی و بهسازی بندر صیادی کنگ، افتتاح اسکله شناور بندر صیادی گرزه، برق رسانی به مجتمع پرورش میگو دوستکو، ایجاد مجتمع پرورش میگوی کانی قشم، تامین برق مجتمع‌های پرورش میگو در غرب قشم و ایجاد زیربناهای مجتمع آبزی پروری حسینه بخشی از طرح‌های شیلاتی هستند که در طول دهه فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

برچسب‌ها هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس دهه فجر اخبار کنکور بهره برداری پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است