Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@00:26:21 GMT

۹۸عضو نظام پزشکی به روحانی نامه نوشتند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۰۳۶

۹۸عضو نظام پزشکی به روحانی نامه نوشتند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بخشی از این نامه که در سایت سازمان نظام پزشکی منتشر شده با اشاره به آنچه "نبود اطلاعات شفافی از مراحل تحقیق و ساخت واکسن روسی اسپوتنیک V " خوانده شده،   آمده است: «مدارک و مستندات و دلایل تایید این واکسن در اختیار صاحب‌نظران جامعه پزشکی قرار نگرفته است. بدیهی است جامعه پزشکی کشور پس از یکسال تلاش، چشم انتظار تدبیر و اقدامی عاجل برای واکسیناسیون سراسری با واکسنی معتبر که روند علمی و معقول تایید و تهیه را طی کرده باشد، است و انتظار دارد که با در نظر گرفتن جمیع شرایط نسبت به خریداری بهترین واکسن های موجود دنیا از شرکت های چند ملیتی اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخش دیگری از این نامه همچنین گفته شده  که «واکسن مذکور توسط هیچ یک از منابع معتبر جهانی تایید نشده است و اثر بخشی و بی خطری آن توسط مجامع جهانی و حتی شخصیت‌های علمی ستاد کرونا هم مورد تشکیک قرار گرفته است.»

پربیننده ترین همسان‌سازی حقوق ۳میلیون و ۶۰۰بازنشسته تامین اجتماعی/ رتبه بندی معلمان ۱۴۰۰قطعا اجرایی می‌شود استوری متفاوت اینستاگرام سایت رهبری +عکس اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش +لینک وعـده نوبخت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در۱۴۰۰ نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی واکسن ستاد کرونا مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در اولین جلسه هیأت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

کد خبر 6082311 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز