Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 نایب رییس شورای شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد برای آغاز عملیات اجرایی دو پروژه پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر، بیش از 140میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد کرد و این پروژه حداکثر ظرف 8 ماه آینده به بهره‌ برداری می‌رسند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی دو هدف عمده و مهم داشت؛ اول آنکه مردم برسرنوشت خود حاکم باشند که این مهم از طریق برگزاری انتخابات مختلف محقق شد و دیگری هم به حداقل رساندن مناطق کم ‌برخوردار شهرها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان، احداث راه را مقدمه توسعه و مروج فرهنگ توسعه می ‎دانند، بیان کرد: از این طریق است که سایر نهادهای توسعه نیز ورود کرده و مردم هم برای ساخت منطقه مشارکت می کنند.

نایب رییس شورای شهر مشهد با اشاره به دو پروژه عمرانی که امروز عملیات اجرایی و احداث آن ها آغاز می‌شود، افزود: مدیریت شهری مشهد برای این دو پروژه بیش از 140میلیاردتومان اعتبار هزینه خواهد کرد و حداکثر ظرف 8 ماه آینده به بهره ‌برداری می ‌رسند.

موحدی ‌زاده ادامه داد: در سال نخست فعالیت شورای پنجم بازدیدی از این محدوده داشتیم و هیچگاه گمان نمی ‌کردیم که این دیوارها برچیده و بن ‌بست آن شکسته شود ولی با همت و سیاست شورای پنجم در قالب برنامه توسعه 4 ساله و پیگیری های شهردار پرتلاش مشهد می‌ بینیم که گره‌های چندین ساله، در سایه تعامل و هم ‎‌افزایی گشوده می ‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری، نهادی فرابخشی است و به واسطه تعامل و مشارکت‌ دستگاه ‌های مختلف می‌ تواند شهر را توسعه دهد و امکانات و رفاه لازم برای شهروندان را فراهم آورد، خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که این تعامل بین دستگاه‌ های مختلف اعم از شورای شهر، شهرداری، راه ‌آهن، آستان قدس رضوی، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان اوقاف و امور خیریه و ... در منطقه 6 شهرداری شکل گرفته است.

نایب رییس شورای شهر مشهد تاکید کرد: از استانداری خراسان رضوی نیز انتظار داریم تا شهرداری را مورد حمایت قرار دهد و با تلاش برای افزایش اختیارات شوراها، موجبات جلب رضایت مردمی را فراهم آورد؛ وقتی قدرت به مردم داده شد، آن ها می‌ توانند عوارض تعیین و قوانین تصویب کنند، نه اینکه منتظر باشند تا در مرکز و پایتخت برای آن ها تصمیم ‌گیری شود.

موحدی زاده عنوام کرد: همچنین در چشم ‌انداز منطقه 6 شهرداری مشهد، پارک 68 هکتاری دیده شده که عملیات اجرایی آن درحال انجام است؛ این اقدام بدون شک چهره منطقه را متحول خواهد کرد و موجب خرسندی شهروندان می ‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی