Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:40:51 GMT

پرفروش ترین مدلهای مبلمان و سرویس خواب

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۶۹۹

پرفروش ترین مدلهای مبلمان و سرویس خواب

مبلمان همیشه یکی از مهمترین لوازم کاربردی منزل بوده است که خرید آن هیجان‌انگیز است، چرا که دکوراسیون داخلی خانه با حضور مبل‌ها رنگ و روی دیگری می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اثاث‌چین، سرویس خواب نیز کالایی اساسی در دکوراسیون اتاق خواب است، به مجموع سرویس خواب و مبلمان اصطلاحات "سرویس چوب" گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن قصد داریم پرفروش‌ترین مدل‌های مبلمان و سرویس چوب را به شما معرفی کنیم.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های مبلمان

مبلمان در انواع گوناگون از نظر سبک طراحی، مدل و رنگ در بازار موجود است، این کاربر است که با توجه به نیاز خود و نکاتی که در خصوص انتخاب طرح و رنگ بر اساس سبک طراحی منزل خود باید رعایت کند، از میان تنوع مدل و طرح مبلمان دست به انتخاب بزند.

داشتن اطلاعات و آگاهی در مورد انواع مبلمان و سبک‌های دکوراسیون به کاربر کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشد، برخی افراد نیز به دنبال مدل‌های ترند روز هستند، بنابراین در زمان انتخاب سعی می‌کنند پر فروش‌ترین مدل‌های مبلمان را انتخاب کنند.

مبل استیل؛ مبلی با وقار و سلطنتی

مبل‌های استیل یا سلطنتی یکی از پرفروشترین مدل‌های مبل در ایران است. اگرچه در حقیقت این مدل از مبلمان بیشتر مناسب دکوراسیون لاکچری و خانه‌های بزرگ است اما زیبایی و شکوه آن باعث شده تا نظر هر خریداری را به خود جلب کند، بنابراین همواره در صدر پرفروش‌ها قرار داد.

از جمله ویژگی‌های مبل استیل که آن را در نظر مصرف کننده خاص و دلربا می‌سازد هنر منبت کاری روی چوب بدنه مبل استیل است. معمولا مبلهای استیل دارای منبت کاری‌های زیبا روی بخش تاج، دسته و پایه‌ها هستند.

از طرفی یکی دیگر از ویژگی‌های این مبل نسبت به سایر مبل‌ها زرق و برق آن است، معمولا رنگ طلایی یکی از رنگ‌های پرکاربرد در تولید مبل استیل است و به همین دلیل پارچه‌های روی مبلی با ترکیب رنگ طلایی و رنگ‌های روشن جلوه بسیار چشم گیری در ترکیب با چوب منبت‌کاری شده بدنه ایجاد می‌کند.

نکته مهم بعدی نیز که مبل استیل را از سایر مبل‌ها جدا می‌کند، سنگینی آن است. از آنجایی که مبل استیل باید از چوب‌های مرغوبی تهیه شود که رایج‌ترین آنها چوب راش است، و مهمترین بخش مبل استیل بدنه چوبی آن است، این مبل‌ها معمولا از نظر وزنی بسیار سنگین هستند.

مبل کلاسیک؛ مبلی با شکوه و زیبا

بعد از مبل استیل با تمام شکوه و زیبایی که دارد، مبل کلاسیک یکی از پرفروش‌ترین مبل‌ها در ایران است. مبلمان کلاسیک نیز به زیبایی مبل استیل است اما نسبت به مبلمان سلطنتی در ابعاد کوچکتر تهیه شده و بسیار ظریف است.

این سبک مبلمان نیز برای خانه‌هایی با پذیرایی بزرگ طراحی شده اما می‌توان از یک نیم ست یا ست ظریف مبل کلاسیک در پذیرایی‌های کوچکتر استفاده کرد.

مبل کلاسیک برای استفاده در دکوراسیون‌های اصیل و کلاسیک کاربرد دارد، اما ظرافت طرح و رنگ در این مبلمان باعث می‌شود که شاهد حضور آن در انواع دکوراسیون در خانه‌های ایرانی باشیم.

خرید سرویس خواب پرفروش

سرویس خواب نیز اهمیت زیادی از نظر زیبایی اتاق خواب و همچنین ایجاد آرامش و راحتی در زمان خواب دارد، بنابراین با انتخاب یک سرویس خواب زیبا و استاندارد می‌توان علاوه بر زیباسازی فضای اتاق خواب امکان برخورداری از یک خواب راحت و استراحت لذت‌بخش را برای خود فراهم کرد.

سرویس خواب نیز مانند مبلمان انواع مختلفی دارد که هر کدام طرفداران خود را دارند. در این بخش نگاهی به پرفروش ترین سرویس خواب‌ها می‌اندازیم.

سرویس خواب کلاسیک و لاکچری

این مدل از سرویس خواب‌ها از جنس چوب مرغوب تهیه می‌شوند، زیبایی خیره کننده‌ای دارند و مهمترین شاخصه آنها منبت کاری روی چوب‌ها است. این منبت کاری‌ها در سرویس خواب لاکچری بیشتر و در سرویس خواب کلاسیک ظریف و کمتر است. البته تختخواب‌های گرد نیز یکی پرفروش‌ترین مدل‌های تختخواب در دکوراسیون لاکچری و اشرافی محسوب می‌شود.

این سرویس خواب‌ها طول عمر بالایی دارند چرا که از متریال بسیار مرغوبی در تهیه آنها استفاده می‌شود، ضمن این که چوب طبیعی به کار رفته در ساخت این سرویس خواب باعث ایجاد فضای آرام و گرم در اتاق خواب می‌گردد.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب‌های مدرن غالبا از جنس ام‌دی‌اف تهیه می‌شوند، از نظر طراحی شکل ساده‌تری دارند اما همین سادگی باعث می شود که بتوان از آنها در انواع دکوراسیون استفاده کرد.

ویژگی سرویس خواب ام‌دی‌اف آن است که می‌توان آنها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید کرد و این دست کاربر را برای انتخاب سرویس خواب مناسب با تم رنگی چیدمان اتاق خواب باز می‌گذارد.

سخن پایانی

خرید آنلاین مبل از جمله روش‌هایی است که می‌توانید برای بررسی بیشتر انواع مبلمان و قیمت‌های آنها انتخاب کنید. معمولا در فروشگاه‌های اینترنتی فیلتراسیون بر اساس میزان فروش وجود دارد، بنابراین می‌توانید پرفروش‌ترین مبل‌ها و سرویس خواب‌ها را نیز بررسی کنید.

یکی از بهترین سایت‌ها برای بررسی انواع مدل‌های مبلمان و سرویس خواب اثاث چین است، تنوع طرح و رنگ در این فروشگاه بسیار بالا است و مطمئنا قادر خواهید با انتخاب بهترین‌ها یک خرید لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.

مدلهای فراوان، طرح و رنگ‌های جذاب و به روز و همچنین قیمت‌های رقابتی و مناسب در اثاث چین باعث می‌شود که خریدار ایرانی کالای با کیفیت را با قیمت کارخانه تهیه کرده و استفاده کند.

با مراجعه به asaschin.com می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را از میان پرفروش‌ترین مدل‌های مبلمان و سرویس خواب داشته باشید. خرید خود را تنها با یک کلیک از معتبرترین فروشگاه اینترنتی سرویس خواب و مبلمان درب منزل تحویل گرفته و از زیبایی و کیفیت آن لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرویس خواب مبلمان دکوراسیون داخلی ترین مدل های مبلمان پرفروش ترین مدل مبلمان و سرویس سرویس خواب ها سرویس خواب مبل کلاسیک مبل استیل اتاق خواب منبت کاری طرح و رنگ مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، به گفته یک منبع آگاه پیکسل9 از مودم جدید یک شرکت کره ای بهره می برد که با کمک شبکه های غیرزمینی5Gیا (NTN) به ماهواره متصل می شود. به بیان دیگر با کمک موبایل های جدید پیکسل می توان درمناطق دورافتاده که سرویس اینترنت فراهم نیست، پیام های اضطراری ارسال کرد.

این سرویس در اصل توسط شرکت مخابراتی تی موبایل و با اتکا به قابلیت Direct to Cell شبکه اینترنت ماهواره ای استارلینک ارائه می شود. در بدو امر کاربران می توانند با کمک این قابلیت پیامک ارسال کنند اما قادر به برقراری تماس نیستند.

اسپیس ایکس اخیرا تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای گسترش آزمایش سرویس تلفن همراه استارلینک(cellular Starlink service) در سراسر این کشور از جمله آزمایش های گسترده در چند ایالت و آماده سازی برای آزمایش جهانی را دریافت کرده است.

این شرکت در ماه مارس سرویس تلفن همراه استارلینک را با کمک موبایل های معمولی از تولید کنندگان مختلف از جمله سری پیکسل به طور موفقیت آمیز آزمایش کرد.

به نوشته نشریه اندروید اتوریتی قابلیت ارسال پیامک اضطراری پیکسل 9 به درخواست‌های خاص پاسخ می‌دهد.این عملکرد مشابه ویژگی Emergency SOS اپل در آیفون است.

البته گوگل در ماه فوریه از همکاری با شرکت AST SpaceMobile برای پیشبرد ارتباط ماهواره ای برای دستگاه های اندروید خبر داد. طبق گزارش نشریه مذکور قابلیت اتصال به ماهواره علاوه بر سری پیکسل9 در نسل بعدی موبایل های پیکسل فولد نیز ارائه می شود.

کد خبر 6078827 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد