Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در گفتگو با مهر در خصوص مهلت یک ماهه بانک مرکزی به مشتریان بانک‌ها برای دریافت کد شهاب گفت: با تصمیم نظام بانکی و هدایت بانک مرکزی، مقرر شده تا تمامی مشتریان نظام بانکی که فاقد کد شهاب هستند، یک ماه مهلت داشته باشند تا با مراجعه به شعب بانکی مرتبط با حساب خود، ضمن ارائه اطلاعات هویتی، کد شهاب دریافت نمایند تا بتوانند نسبت به انجام عملیات مبتنی بر کارت در شبکه بانکی و نیز ساتنا (انتقال وجه از بانک به بانک) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که این مهلت یک ماهه صرفاً برای اتباع خارجی است یا برای تمام مشتریان نظام بانکی لحاظ خواهد شد، افزود: مهلت یکماهه در نظر گرفته شده برای تمامی مشتریان نظام بانکی اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی و اتباع خارجی است و بر این اساس مشتریان مذکور باید ظرف مدت زمانی تعیین شده، نسبت به ثبت اطلاعات هویتی خود در شعب مرتبط اقدام کنند؛ اما در طول این مدت، مشتریانی که فاقد کد شهاب هستند، صرفاً اجازه استفاده از خدمات بانکی مبتنی بر کارت بانکی را خواهند داشت و اجازه استفاده از خدمات ساتنا برای آنها همچنان با محدودیت مواجه است.

قیطاسی ادامه داد: مشتریان نظام بانکی برای استفاده از عملیات ساتنا، حتماً باید اطلاعات هویتی خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و کد شهاب دریافت کنند تا بتوانند از این خدمات استفاده نمایند؛ در غیر این صورت آن دسته از مشتریان نظام بانکی که این کد را ندارند، هیچ مهلتی برای استفاده از این خدمات نخواهند داشت و مهلت یک ماهه صرفاً برای انجام عملیات کارت به کارت است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارت برخی از اتباع خارجی که در هفته گذشته مسدود شده بود، هنوز رفع مسدودی نشده است، گفت: تمامی کارت های مسدود شده در هفته گذشته، رفع مسدودی شده و اگر در موارد استثنا اختلال وجود دارد، مشتریان باید به شعب بانکی مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه برخی شعب به اتباع خارجی اعلام می‌کنند که باید خودشان راسا کد شهاب بگیرند، گفت: همه مشتریان نظام بانکی مکلف هستند که اطلاعات هویتی خود را به بانک اعلام کنند و بانک هم مکلف است راسا نسبت به دریافت کد شهاب برای مشتریان خود اقدام کند.

وی افزود: مهلت یکماهه برای انجام عملیات ساتنا نیست و اگر فردی کد شهاب نداشته باشد، امکان انتقال وجه از بانک به بانک وجود نخواهد داشت و باید حتماً با مراجعه به شعب، نسبت به ثبت اطلاعات هویتی خود اقدام کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کد شهاب ساتنا اتباع خارجی مشتریان نظام بانکی اطلاعات هویتی خود اتباع خارجی یک ماهه کد شهاب مهلت یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ۵هزار و ۱۴۲ داوطلب آبادانی و خرمشهری برای راهیابی به دانشگاه‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانات اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۷ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر می‌شوند.  همچنین یکهزار و ۹۰۹ داوطلبان خرمشهری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای ورود به دانشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
آزمون رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و رشته علوم تجربی در صبح جمعه برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری آزمون درب سالن امتحانات در نوبت صبح ساعت ۷ و سی دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده و چاپ است. 

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است، داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به درگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.

در گروه‌های علوم انسانی در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۵۷ نفر، تجربی هشت هزار و ۴۷۶ نفر، ریاضی هزار و ۷۱۳ نفر، زبان ۸۰۴ نفر و هنر ۴۲۳ نفر در حوزه‌های آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.
آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

 

بیشتر بدانید: 

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط