Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جشن ویژه‌ای در شب بیست و دوم از ساعت ۲۰ با محوریت اماکن مقدسه در آستان قدس رضوی، شاه‌چراغ در شیراز، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بقاع متبرکه با عنوان جشن بزرگ صبر و شکر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از برنامه‌های اساسی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به‌صورت مجازی با همکاری کارگروه فضای مجازی و با مسئولیت شورای عالی فضای مجازی کشور به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مساجد به‌عنوان یک وظیفه دینی، برنامه‌های گرامیداشت در این ایام برگزار می‌کنند که در کارگروه ویژه مساجد برنامه‌های مختلفی با همکاری تشکل‌های مردمی و با حضور سخنرانان ملی از شب دوازدهم تا شب‌پایانی ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهند شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امسال در سراسر کشور راهپیمایی به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد، شعار دهه فجر امسال "انقلاب اسلامی بالنده، مقتدر، چون کوه استوار است" خواهد بود.

رویداد دهه فجر در دنیا بی‌نظیر بوده است

لطفی بابیان اینکه رویداد دهه فجر در دنیا بی‌نظیر بوده است، عنوان کرد: هرساله در ایام‌الله دهه فجر، شاهد برگزاری برنامه‌های باشکوهی در سطح کشور هستیم که امسال به دلیل شرایط حاکم بر کشور و محدودیت‌های کرونایی، با شیوه اقتضایی و سلامت‌محور این برنامه‌ها ادامه خواهد یافت.

‌600 برنامه با محوریت دهه فجر در ‌اردبیل برگزار می‌شود‌50 برنامه شاخص سپاه محمودآباد در دهه فجر اجرایی می‌شوددهه فجر حصار استبداد و استعمار را تخریب کرد

بیش از 42 هزار ویژه برنامه در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: امسال با بیش از 42 هزار برنامه، فعالیت، آئین و مراسم شاهد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خواهیم بود و فراموش نکنیم که مردم نقش‌آفرینان اصلی در دهه فجر بوده و هستند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: تفاوت برگزاری مراسم‌های امسال با سال‌های گذشته این است که به‌صورت نمادین و جمعیت حداقلی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

لطفی بیان کرد: پنج‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در 19 هزار گلزار شهدای کشور مراسم تکریم شهدا برگزار می‌شود، این مراسم شامل غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای انقلاب در سراسر کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جشن ویژه‌ای در شب بیست و دوم از ساعت 20 با محوریت اماکن مقدسه در آستان قدس رضوی، شاه‌چراغ در شیراز، حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم و بقاع متبرکه با عنوان جشن بزرگ صبر و شکر برگزار می‌شود، در برنامه «لطف مادر» نیز همه دل‌ها روانه مکان‌های مقدس و امامزاده‌ها خواهد شد تا ویروس کرونا از بین برود.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر برگزار می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود