Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:42:37 GMT

مسیر راموس تغییر کرد؛ پاریس مقصد نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۱۷۲

مسیر راموس تغییر کرد؛ پاریس مقصد نیست

در حال حاضر منچستریونایتد از بیشترین شانس برای جذب سرخیو راموس برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، آینده سرخیو راموس در هاله ای از ابهام قرار داشته و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد با باشگاه اسپانیایی حاصل نشده است. نشریه میرر مدعی شد کاپیتان باتجربه رئال مادرید قصد دارد پس از 16 سال از این تیم جدا شود و به نظر می رسد سرخیو راموس می خواهد تابستان امسال به منچستر یونایتد بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه ژوئن قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید به طور رسمی به پایان می رسد و او از همین حالا آزاد است با هر تیمی بخواهد وارد مذاکره شده و در مورد توافق قبل از بستن قرارداد جدید صحبت کند.

 

 

به نظر می رسد در حال حاضر منچستر یونایتد در شرایط بهتری نسبت به پاری سن ژرمن برای خرید این بازیکن قرار داشته و می تواند فصل بعد راموس را در ترکیب خود در اختیار داشته باشد. اگرچه راموس با انتقالی رایگان راهی تیم جدید خود خواهد شد، اما تعداد معدودی از باشگاه ها قادر به پرداخت دستمزد بیش از 200 هزار پوندی او در هفته هستند.

 

در حال حاضر اخبار حاکی از آن است که مدیران رئال مادرید تنها حاضر به تمدید قرارداد سرخیو راموس برای یک فصل هستند  این بازیکن قراردادی دو ساله می خواهد. همچنین مشکلات مالی باعث شده مدیران باشگاه از او خواسته اند 10 درصد از دستمزد خود را هنگام تمدید قرارداد کاهش دهد که هنوز این درخواست نیز مورد قبول سرخیو راموس قرار نگرفته است. او در سال 2016 هم تا آستانه انتقال به اولدترافورد پیش رفته بود.

منچستر یونایتد رئال مادرید پاری سن ژرمن سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید پاری سن ژرمن سرخیو راموس سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از 120 دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 شکست دهد. بازی در وقت های قانونی 1-1 شده بود.

در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی 4 بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏