Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: از ۲۰ دی به مدت دو هفته امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت در دو مقطع زمانی برای دانشجویان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امتحانات دانشجویان قدیمی که کلاس‌های آن‌ها از ۲۹ شهریور شروع شده بود به پایان رسید و برای دانشجویان نو ورود که کلاس‌های آن‌ها با تاخیر از آبان شروع شده بود، امتحاناتشان از ۵ بهمن آغاز شده است و آخر این هفته به پایان می‌رسد.

واحدی تصریح کرد: برای برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده ایم و تمامی آزمون‌ها طی این چند هفته به خوبی برقرار بوده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره برگزاری کلاس‌های عملی گفت: برخی از دروس عملی که نحوه برگزاری آن‌ها از طریق سامانه مجازی دانشگاه امکان پذیر بود به خوبی برگزار شد و برخی دیگر به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشجویان ارائه شد و در این ترم هیچ دروس ناتمامی باقی نمانده است.

واحدی با بیان اینکه تا بحال هیچ گزارشی از تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی به دست ما نرسیده است، تاکید کرد: تقلب دانشجویان باید در مقیاس‌های بزرگ سنجیده شود، برای مثال برای ارزیابی این موضوع باید نمره امتحانات نیمسال دوم ۹۸ با نیمسال اول ۹۸ مقایسه شوند که بعد از بررسی‌های ما در این قضیه هیچ تفاوت معناداری به چشم نخورد؛ این وضعیت نشان می‌دهد که دانشجویان در آزمون‌ها تقلب نکرده‌اند، در صورت بروز هر گونه تقلبی باید تاثیر آشکار نمرات هم به چشم می‌خورد.

او اضافه کرد: احتمال دارد تقلب دانشجویان در زمان امتحانات مجازی به اندازه‌ای محدود باشد که نتوان متوجه بروز چنین واقعه‌ای شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره برگزاری کلاس‌های عملی در ترم آینده به صورت حضوری گفت: برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری بستگی به شرایط کشور و تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا دارد؛ تا به این لحظه هیچ ابلاغیه‌ای بر مبنای برگزاری این دروس به صورت حضوری در ترم آینده به دست ما نرسیده است.

واحدی بیان کرد: دانشگاه‌ها متناسب با شرایط و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای نحوه برگزاری دروس تصمیم گیری می‌کنند؛ تا به این لحظه تصمیمی مبنی بر برگزار کردن دروس عملی به صورت حضوری گرفته نشده است.

او در پایان یادآوری کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در ترم مهر پذیرش شده اند و برای ترم بهمن هیچ دانشجوی جدیدی در این دانشگاه جذب نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

۱۵۰ دانشجو در علم و صنعت مسموم شدند/ حضور نماینده‌های وزارت بهداشت در دانشگاه علم و صنعت جزئیات آخرین اقدامات دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با کرونا توضیح دانشگاه علم و صنعت درباره خبر تقویم آموزشی این دانشگاه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت امتحانات پایان ترم دروس عملی دانشگاه علم و صنعت صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دانشیار دانشکده مهندسی نساجی در ارتباط با اهمیت بهینه‌سازی آب در صنعت نساجی گفت: صنعت نساجی بخصوص در بخش چاپ، رنگرزی و تکمیل یک صنعت آب‌بر است و در استان اصفهان هم که قطب صنعت نساجی به‌شمار می‌رود، تعداد قابل توجهی از این واحد‌ها وجود دارند. ازطرفی در دنیا شاهد رشد فناوری‌های مرتبط با مصرف بهینه آب و بازچرخانی آب در صنعت نساجی هستیم که مبحث بسیار مهمی است.


سیدمهدی حجازی افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان نیز درحال پیشرفت به سمت دانشگاه نسل چهار است به همین علت به فکر حل معضلات پیرامونی خود بوده و دربرابر جامعه و اطراف خود مسئولیت دارد، از این‌رو حل مسئله آب در صنعت نساجی، بازچرخانی آن و کمینه کردن مصرف یک بخش اساسی است.


وی با بیان اینکه روش‌های سنتی مصرف آب با مصرف بیش از ده‌ها کیلوگرم آب در صنعت نساجی باید به روش‌های نوین تغییر کند، گفت: هدف این رویداد شناسایی ایده‌های دانشجویی، استارت‌آپی و همچنین واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان است که در این راستا قصد توسعه سبد محصول دارند. در طی این رویداد از صنعتگرانی که در حوزه چاپ، رنگریزی و تکمیل فعالیت می‌کنند نیز دعوت شده تا یک فن‌بازار شکل بگیرد.


حجازی افزود: تاکنون ۲۸ طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شده که ۱۱ طرح در مرحله اول داوری به مرحله نهایی رویداد راه یافتند. امیدواریم در انتهای رویداد ارتباط بین طرح‌ها و صنعت برقرار شود.


وی برقراری ارتباط بین شرکت‌کنندگان و صنعتگران بزرگ در طی این رویداد را مهم‌تر از کسب جایزه دانست و خاطرنشان کرد: در روز ۵ اردیبهشت داوری نهایی انجام می‌شود. هر تیم حدود ۱۰ دقیقه ایده خود را مطرح می‌کند، تیم داوری و افرادی که از صنعت در برنامه حضور دارند این ایده را با چالش‌هایی مواجه می‌کنند و به ۳ تیم برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.


حامی اصلی رویداد فن آب (فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی) شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است و این رویداد با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد