Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییسی گفت: همه جای دنیا سازمان غذا و داروی یک کشور مرجع رسمی برای تایید واکسن‌هاست. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین خبر‌ها از واکسن‌های کرونای ایرانی گفت: تا ١٠ روز دیگر فاز نخست واکسن ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) به نام کووبرکت به پایان خواهد رسید و پس از تایید سازمان غذا و دارو فاز ٢ و ٣ به طور همزمان آغاز خواهد شد و این فاز بین ۴۵ تا ۶٠ روز زمان خواهد برد و کوو برکت اواخر اردیبهشت ماه سال آینده وارد فاز تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: واکسن کوو برکت بر ویروس انگلیسی موثر است، ویروس کرونای انگلیسی در مواجهه سرم خونی دریافت کنندگان واکسن از بین رفت و این اثربخشی بر کرونای جهش یافته بسیار ارزشمند است.

رییسی گفت: واکسن رازی مجوز تست انسانی را دریافت کرده و به زودی تست انسانی را آغاز می‌کند و فرایند تولید این واکسن بسیار امید بخش است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: واکسن کرونای ایرانی-کوبایی فاز ٣ را در کشور ادامه خواهد داد؛ باید توجه داشت کوبا در واکسن سازی پیشرو بوده و از ١۵ سال پیش واکسن هپاتیت B با همکاری کوبا در ایران تولید شده است و امید‌های بسیاری به واکسن کرونای وزارت دفاع داریم.

رییسی درباره برخی هجمه به سازمان غذا و دارو در تایید واکسن روسی گفت: همه جای دنیا سازمان غذا و داروی یک کشور مرجع رسمی برای تایید واکسن‌هاست نه کشور‌های دیگر. باید توجه داشت که تاییدیه‌های ایران برای واکسن کرونا سختگیرانه است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه سند ملی واکسیناسیون کرونا تصویب شده است، بر این اساس کادر بهداشت و درمان، سالمندان و افراد دارای بیماری نقص ایمنی و سرطانی‌ها و ... در اولویت هستند و ما بر طبق سند تعداد دوز برای واکسیناسیون را برنامه ریزی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن ایرانی کوو ایران برکت کرونای انگلیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان غذا تایید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • عددهای عجیب از واردات و مصرف داروی ایرانی‌ها
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز