Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، هدایت الله کرد  مدیرکل پست سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از زمان تاسیس پست سیستان و بلوچستان مرسولات پستی همواره به صورت زمینی و سپس به صورت هوایی ارسال می‌شده که با شیوع ویروس کرونا و کوچک شدن پروازها این امر تنها به صورت زمینی انجام می‌شود.

او  گفت: هر روز یک کامیون به سمت بم و یک کامیون به سمت بیرجند حرکت می‌کردند تا مرسولات پستی را به کرمان و تهران ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان افزود: بر همین اساس مذاکرات طولانی مدت با راه آهن جنوب شرق صورت گرفت و مقرر شد تا هر روز یک واگن مخصوص حمل و نقل مرسولات پستی به واگن‌های قطار به عنوان واگن پست اضافه شود تا تمامی مرسولات پستی را به کرمان، یزد و تهران ارسال کند.

او بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بخشی از مرسولات پستی از تهران به زاهدان از طریق ریل انجام می‌شد که این امر همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

کرد ادامه داد: امیدواریم این امر باعث استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی، کاهش هزینه‌ها و حفظ سلامت مرسولات هم استانی‌ها شود.

او  گفت: ارسال مرسولات پستی از طریق ریل زمان را حدود ۲۴ ساعت کاهش می‌دهد که این امر اقدام بسیار خوبی در زمینه مرسولات پستی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسوله های پستی حمل و نقل ریلی سیستان و بلوچستان مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد

علی سرگزی  اظهار کرد: نخستین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز بکار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری بویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.

وی با بیان اینکه، این المپیاد در ۲ بخش در نظر گرفته شده، افزود: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران