Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون با یک غوره سردی کرده و با یک مویز گرمی؟!، نرخ دلار روز گذشته چه تغییری کرد؟، بیتکوین پایین رفت، واردکننده موز هیچ وقت صادرکننده سیب نمی‌شود، سبد نفتی اوپک با بالاترین قیمت یک سال گذشته چندان فاصله ندارد و ورود سکه به کانال ۱۱ را در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با یک غوره سردی کرده و با یک مویز گرمی!!

سهامداران خرد که روز شنبه به دنبال رشد بیش از ۳ درصدی شاخص کل، پس از غیبت ۴‌روزه مجددا در سمت خرید سهام فعال شده و خالص خرید ۵۵۰ میلیارد تومانی را نیز رقم زده بودند، روز گذشته مجددا هراسان تصمیم به نقد کردن سهام خود گرفتند. به این ترتیب دیروز در مجموع سهامی به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از سبد سهام این گروه از بازیگران سهام به پرتفوی حقوقی‌ها منتقل شد. افزایش تعداد سهامداران حقیقی در یک سال گذشته که عمدتا ناآشنا با مفاهیم مالی و برخلاف ماهیت بازار سهام، ریسک‌گریز هستند سبب شده تا موج‌های هیجانی نیز در بازار افزایش پیدا کند. به نقل از دنیای اقتصاد؛ به اصطلاح سهامدارانی که «با یک غوره سردی کرده و با یک مویز گرمی» در تالار شیشه‌ای آنچنان زیاد هستند که سبب شده‌اند تا بازار حتی بدون وجود دلیلی منطقی تغییر مسیر دهد. در این راستا روز گذشته بیشترین خروج نقدینگی از سهام سرمایه‌گذاری رقم خورد. این گروه روز یکشنبه شاهد ثبت خالص فروش ۶۴ میلیارد تومانی از سوی حقیقی‌ها بود. گروه‌فلزات اساسی نیز در این روز انتقال سهامی به ارزش ۴۷ میلیارد تومان در مسیر حقیقی به حقوقی را تجربه کرد. در آن سوی بازار اما گروه شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی با محوریت «شستا» در مرکز توجهات سهامداران خرد قرار داشتند. نمادی که عامل اصلی سبزماندن شاخص کل طی معاملات این روز نیز بود. در مجموع صنعت مزبور روز یکشنبه با خالص خرید ۱۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی سهامداران خرد همراه شد.

همتی: نرخ دلار به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد

عبدالناصر همتی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: تغییر در بازار ارز بیشتر روانی است و انتظارات بالا و پایین می شود. مسوولان باید در اظهارات خود مراقبت کنند و جو روانی بر بازار حاکم است که برگرفته از مسائل سیاسی و تحریم و مسائل خارجی است. انتظارات تعدیل و مثبت می شود و قیمت ارز به زیر ۲۰ هزار تومان هم خواهد رسید. نگران رشد نقدینگی بودیم و تلاش داریم رشد نقدینگی منطقی باشد. به سرکوب نرخ ارز اعتقادی ندارم، اما انتظارات تعدیل خواهد شد و نرخ ارز به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد. رییس کل بانک مرکزی افزود:  از ابتدا با ارز ۴۲۰۰ مخالف بودم، ولی در زمانی ۴۲۰۰ بود و ارز نیمایی ۷ هزار تومان بود، فشار تحریم، کاهش منابع ارزی و اثر آن بر اقتصاد سبب شد تا ارز نیمایی به تدریج با فاصله بیشتر رشد کند. در حال حاضر نمی‌توانیم نرخ سود را افزایش دهیم، یک دلیل آن ناترازی سیستم بانکی است که افزایش نرخ سود باعث ناترازی بیشتر بانک‌ها می‌شود، دلیل دیگر این است که تورم فعلی ناشی از عرضه و تقاضا نیست، بلکه ناشی از شوک ارز و انتظارات تورمی است که باید انتظارات تورمی را کنترل کنیم و بعد از آن برای نرخ سود بانکی تصمیم بگیریم اما نرخ سود بین بانکی را حتما پیگیری می‌کنیم تا به ۱۸ تا ۱۸ و نیم درصد برسد که خود به خود نرخ سود سپرده‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نرخ دلار روز گذشته چه تغییری کرد؟

در معاملات دیروز (یکشنبه دوازدهم بهمن ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 23420 تومان از مردم خریداری و در مقابل به نرخ 23920 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد که نسبت به روز قبل، 200 تومان گران تر شده است. همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ 28550 تومان از مردم خریداری و در مقابل به نرخ 29050 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد که نسبت به روز شنبه، 250 تومان افزایش نرخ دارد.

ورود سکه به کانال ۱۱

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز (یکشنبه) با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. علاوه براین، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون ۷۷۵ هزار تومان رسید.

بیتکوین پایین رفت بیتکوین در ادامه روند نزولی خود وارد وارد کانال ۳۲ هزار دلاری شد. 

بروزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ۱۳ ظهر به وقت شرقی) / این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است

۱- بیتکوین

قیمت: ۳۲ هزار و ۷۵۵.۳۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۶۶ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۳۰۱.۲۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۴ درصد کاهش 

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۱ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۲ درصد کاهش

۴- ریپل

قیمت: ۰.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۳.۶۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶۸.۵۷ درصد افزایش

۵- پولکادوت

قیمت: ۱۶.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۰۷ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۳۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۳ درصد کاهش

۷- چین لینک

قیمت: ۲۲.۴۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۶ درصد کاهش

۸- لایت کوین

قیمت: ۱۲۷.۶۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۹۹ درصد کاهش

۹- بیتکوین کش

قیمت: ۳۹۴.۴۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۶۴ درصد کاهش

۱۰- بایننس کوین

قیمت: ۴۳.۸۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۹ درصد افزایش

واردکننده موز هیچ وقت صادرکننده سیب نمی‌شود

شهریاری عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه شرط واردات موز در ازای صادرات سیب شرطی عجیب و غیرمنطقی است، توضیح داد: امروز دیگر کسی شک ندارد که نمی‌توان برای بازارهای اقتصادی تعیین تکلیف کرد و این عرضه و تقاضای واقعی است که در نهایت مشخص می‌کند یک محصولی چگونه به فروش رفته یا چگونه خریداری شود. از سوی دیگر هرجا محدودیتی ایجاد شده، قطعا رانت و فرصت طلبی و سودجویی نیز به وجود می‌آید و در این حوزه نیز بعید نیست شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. در این که ایران سیب درختی قابل توجهی تولید می‌کند که درصدی از آن به عنوان مازاد نیاز داخلی باید صادر شود تردیدی نیست. حتی کشورهایی در آمریکای جنوبی که صادرکننده موز هستند و واردکننده سیب نیز از چنین موضوعی استقبال می‌کنند اما این اتفاق باید در فضای واقعی بازار رخ دهد و نمی‌توانیم به یک تاجر خارجی بگوییم که اگر موز بخریم، باید در ازایش سیب صادر کنیم. به نقل از ایسنا؛ عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به امکان ایجاد فضای غیرواقعی در چنین بازاری اظهار کرد: نمی‌توان انتظار داشت که هیچ واردکننده موزی، صادرکننده سیب شود، زیرا این دو حوزه کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. پس واردکننده یا باید از مجوز صادرکننده سیب استفاده کند که خود این موضوع باعث ایجاد رانت در میان دارندگان این مجوز و احتمال سودجویی می‌شود یا باید در اقدامی فریبنده مثلا سیبی را از یک مرز زمینی کشور خارج کند و بدون صادرات واقعی آن، هزینه آن را روی موز وارداتی بکشد و به کشور بازگرداند که باز به ضرر مردم خواهد بود. از این رو باید به طور دقیق مشخص شود که این سیاست چگونه بناست اجرایی شود و نفع مردم از آن چه خواهد بود.

سبد نفتی اوپک با بالاترین قیمت یک سال گذشته چندان فاصله ندارد

وب سایت سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام،اوپک در آخرین به روز رسانی خود اعلام کرد: هر بشکه سبد نفتی اوپک روز پنج شنبه (9 بهمن) با 95 سنت کاهش 54.36 دلار فروخته شده است. این نوع نفت روز چهارشنبه (8 بهمن) 55.31 دلار در هر بشکه فروخته شده بود.

این نوع نفت در 13 ژانویه، بیشترین قیمت در یک ماه گذشته در سال 2021 برابر با 55.81 دلار در هر بشکه را ثبت کرده است که تقریبا بالاترین رقم در یک سال گذشته به شمار می‌رود. پیش از این، قیمت سبد نفتی اوپک در ششم ژانویه به ۷۰.۸۷ دلار در هر بشکه رسیده بود که بالاترین قیمت سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

نماینده مجلس: دلار ۴۲۰۰ تومانی باعث قاچاق دارو شده است

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو، گفت: اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی زمینه ایجاد رانت و فساد را فراهم کرده است و کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال حذف آن است. ارز ۴۲۰۰ تومانی ناکارآمد و غیر شفاف است. سالانه میلیاردها دلار از اموال بیت المال نصیب دلالان و سوداگران می‌شود، مدل حمایتی دولت باید تغییر کند و به صورت مستقیم از مصرف کننده حمایت کند. نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: دولت باید ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کند و یارانه‌ای که به واردکننده‌ها داده می‌شد را به صورت شفاف به خود مردم بدهد. وی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو هم باید حذف شود، گفت: در حال حاضر شاهد قاچاق دارو از ایران به کشورهای همسایه هستیم. ازجمله مهمترین دلایل این موضوع قیمت پایین دارو در ایران به دلیل اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن است. طغیانی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو باید حذف و در مقابل سطح پوشش بیمه‌ای دارو گسترده‌تر شود به عبارتی منابع مالی حاصل از حذف ارز دارو باید به بیمه‌ها داده شود در این صورت با سازوکار بیمه به صورت شفاف از مصرف کننده‌های واقعی دارو حمایت می‌شود.

پشت پرده پودر شدن ۴۰ تن گوشت‌ وارداتی

طبق اعلام معاون فنی گمرک، بعد از سال ها اما و اگر در رابطه با تعیین تکلیف ۳۲۰ تن گوشت مانده در گمرک، طی پیگیری های صورت گرفته تا کنون ۴۰ تن از آن به سازمان اموال تملیکی تحویل شده تا در نهایت به صورت پودر برای مصرف غیرانسانی مورد استفاده قرار گیرد. مهرداد جمال ارونقی در گفت و گو با ایسنا، در مورد ماجرای اخیر ۳۲۰ تن گوشتی که از هفت سال پیش به گمرک آمده ولی تعیین تکلیف آن تا کنون طول کشیده است، توضیحاتی ارائه کرد.

طبق توضیح این مقام مسئول در گمرک ایران، در اسفند ۱۳۹۲ بوده که ۳۲۰ تن گوشت قرمز از کشور مغولستان وارد منطقه ویژه سرخس می شود، ولی با توجه به دلایلی از جمله مشکل بانکی، در زمان مقرر ترخیص نشده است. بر این اساس در مرداد ماه سال بعد این محموله از سوی گمرک متروکه اعلام و اظهارنامه آن برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی سپرده می شود، این در حالی است که طبق قوانین گمرکی در صورتی که کالا سه ماه بعد از اظهار به گمرک ترخیص نشود گمرک می تواند آن را متروکه اعلام کند. در ادامه صاحب کالا درخواست اعاده اظهارنامه متروکه را با توجه پیگیری ها برای رفع موانع ارائه می کند که به دنبال مکاتبه گمرک، سازمان اموال تملیکی آن را به گمرک عودت می دهد. اما بار دیگر مالک امکان ترخیص پیدا نمی کند که عمدتا به عدم تائید سازمان دامپزشکی بر می گردد، چراکه طبق اعلام این سازمان حداقل عمر ماندگاری قابل قبول محموله در هنگام ترخیص و ورود به کشور شش ماه است که تاریخ مصرف بخشی از محموله در گذر زمان، گذشته و بخشی هم در حال انقضا بوده است. براین اساس باید محموله توسط مالک مرجوع می شد ولی در مهلت مقرر نسبت به این موضوع اقدام نکرده و در نهایت گمرک دوباره اظهارنامه متروکه محموله ۳۲۰ تنی گوشت را به سازمان اموال تملیکی ارسال می کند تا کالا را جهت تعیین تکلیف تحویل بگیرد.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا همتی دلار مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سازمان اموال تملیکی زیر ۲۰ هزار تومان سبد نفتی اوپک یک سال گذشته تعیین تکلیف درصد افزایش روز گذشته فروخته شد نرخ دلار تن گوشت نرخ سود ۳۲۰ تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته فروش بالای هزار میلیارد تومانی گیشه برای سینمای دچار بحران در جذب مخاطب یک اتفاق مهم و اساسی به شمار می‌رفت. در میان خیل فیلم‌هایی که دخل و خرج خود را نمی‌توانستند با هم مطابقت بدهند و اصلا بود و نبود آنها بر پرده سینما فرقی نمی‌کرد و حتی ساخته شدن بسیاری از آنها شکست مطلق برای سازندگان بود، گیشه بالای هزار میلیاردی (البته فقط برای چند فیلم) خوشحال کننده بود.

حتی این عدد آن‌چنان شوقی ایجاد کرد که به سرعت آن را به کل سینما چسباندند و مسئولان آن را جزو افتخارات دوران کاری خود می‌دانند و از این فروش به عنوان تحول در سینما یاد می‌کنند.
خیلی هم خوب؛ به هر حال اتفاق خوب، خوب است و باید از آن حرف زد، ولی نکته قابل اهمیت اینکه باید آن را آنالیز کرد و دلایل و چرایی آن را بررسی کرد. برای شما پرسش نیست که چرا فقط چهار یا پنج فیلم توانستند رقم‌های گیشه را جابه‌جا کنند؟ چرا اکثر فیلم‌ها نه تنها بازگشت مالی نداشتند که هزینه‌های اولیه ساخت را هم برنگردانند؟

براساس گزارش اعتمادآنلاین، تعارف که نداریم، کیفیت چند فیلم پرفروش را حداقل خودمان می‌دانیم، اینکه چه جنسی به مخاطب ارائه دادیم قبل از همه خودمان مطلعیم، پس نمی‌توانیم مدعی شویم کیفیت باعث جذب مخاطب فروش این چند فیلم شده است. البته که فضای کمیک و شاد حاکم بر فیلم و حضور بازیگران شناخته‌شده در فروش فیلم تاثیرگذار هستند، اما دلیل اصلی و کافی نیست، چرا که فیلم‌های کمدی دیگری هم سال گذشته اکران شدند اما به فروش این چند فیلم نرسیدند.

ماجرا چیست؟

سال گذشته ۲۲ مرداد بود که قربان نجفی کارگردان فیلم «فصل ماهی سفید» در گفت‌وگو با اعتماد درباره نحوه تبلیغات فیلم‌ها در ماهواره‌ها گفته بود: رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان هفته‌ای ۵ هزار تا ۱۵ هزار دلار از فیلمساز می‌گیرند تا فیلم‌هایشان را در رسانه‌شان تبلیغ کنند.
همان زمان قربان نجفی توضیح داده بود متاسفانه یکی از همین فیلم‌های روی پرده مبلغ گزافی حدود ۲۵۰ هزار دلار به این ماهواره‌ها داده و تمام تبلیغات را برای فیلمش گرفته و البته همین دوستان سینماگر ما قیمت را بالا برده‌اند تا دست کسی به تبلیغات آنجا هم نرسد.

دقت کنید، این نکات را سینماگری که سال گذشته فیلم روی پرده اکران داشته و طبیعتا از مناسبات اکران و تبلیغات فیلم‌ها اطلاع داشته بیان کرده است.

اینکه فیلم‌ها چرا و چگونه در ماهواره‌ها و شبکه‌های فارسی زبان تبلیغ می‌کنند اصلا موضوع این نوشته نیست. حتی اینکه آیا تبلیغات ماهواره‌ها در جذب مخاطب تاثیر دارد هم منظور نظر ما نیست، آنچه قابل تحلیل است مبلغ هنگفتی است که پشت فروش هزار و دویست میلیاردی سود سینمای ایران نهفته است و اینکه سال گذشته پخش‌کننده‌ها برای تبلیغ فیلمشان هزینه‌های بالایی به ماهواره دادند تا فیلمشان دیده شود و مخاطب از آن استقبال کند.

ما گفته قربان نجفی مبنی بر اینکه رقم ۲۵۰ هزار دلار برای تبلیغ یک فیلم شده را حساب نمی‌کنیم، اما شما در نظر بگیرید تعداد فیلم‌هایی که سال گذشته در شبکه جم تبلیغ داشتند چقدر بوده؟ بالای ۱۰ فیلم سال گذشته در شبکه جم تبلیغ داشتند، از فسیل و هتل و شهر هرت گرفته تا ویلای ساحلی و هاوایی و…، آن هم نه یک بار و حتی ده بار، به طرز مشمئزکننده‌ای بیشتر از هزار بار. تبلیغ فیلم‌ها آنقدر زیاد بود که لابه‌لای این تبلیغ‌ها سریال‌ها و برنامه‌های جم هم پخش می‌شد، از زیرنویس گرفته تا تیزر و عکس و… فیلم‌های در حال اکران سینماهای ایران از سر و روی شبکه جم می بارید. کمااینکه در حال حاضر هم وضع برای فیلم‌های تمساح خونی و بی‌بدن و سال گربه همین‌گونه است.
حالا شما خودتان محاسبه کنید برای تبلیغات هزار باره فیلم‌ها در شبکه‌های جم چقدر هزینه شده باشد خوب است؟

بر اساس شنیده‌های موثق ما، سال گذشته از سینمای ایران رقم بیش از صد میلیارد تومان به شبکه ماهواره‌ای جم تبلیغ داده شده و پخش‌کننده‌ها چنین رقم بالایی را برای تبلیغ فیلم‌شان هزینه کرده‌اند.

بله، یک‌ونیم میلیون دلار ارز از کشور خارج شده است.حالا این پرسش به وجود می‌آید که با توجه به این پرداخت بالا به ماهواره‌ها، آیا سود اصلی از اکران فیلم‌های کمدی را سینمای ایران برده یا ماهواره‌ها؟
سریال‌های پلتفرم‌ها که از همان دقایق ابتدایی انتشار ، بلافاصله در ماهواره‌ها با زمان‌بندی کامل پخش می‌شود، تبلیغات فیلم‌های ایران که به ماهواره‌ها داده می‌شود…. آیا رواست که سرمایه‌های کشور این‌گونه از کشور خارج شود؟

ما در روزهای آتی به واکاوای و چرایی این موضوع خواهیم پرداخت!

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896837

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين