Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:01:00 GMT

طرح جمع آوری سطل های زباله ناقص است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۷۸۶۰

طرح جمع آوری سطل های زباله ناقص است

غدیر مهدوی، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اینکه چند ماهی است که معاونت خدمات شهر شهرداری اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله فلزی از جلو درب منازل کرده علاوه بر اینکه این طرح، طرح ناقصی است، متاسفانه باعث شدیم که نان خیلی‌ها به خاطر این طرح بریده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه محلات و معابر اصلی شهر نیازمند نصب سطل زباله مکانیزه هستند، افزود: رهاسازی زباله و وجود سطل‌های زباله پلاستیکی فرسوده و مستهلک در سطح شهر از مهم‌ترین عوامل شیوع بیماری‌ها، منشاء بوی بد و روان شدن شیرابه‌های ناشی از پسماند زباله در سطح شهر است.

مهدوی با بیان اینکه موضوع پسماند در کشور ما موضوع مهمی است، تصریح کرد: جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های سطح شهر یکی از راهکار‌های مناسب جهت جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با هدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر واماکن عمومی سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری باید هر چه زودتر خریداری و در معابر اصلی و محلات سطح شهر جانمایی و نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از شهروندان درخواست کرد زباله‌های خود را شبانه در ساعت ۲۱ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع‌آوری بموقع از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: غدیر مهدوی عضو شورای شهر کرج جمع آوری سبدهای زباله شورای اسلامی شهر کرج سطح شهر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل