Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر پروین حسینی از تهیه‌کنندگان سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی درباره اینکه چقدر معضل صدور مجوزهای ساخت سریال برای شبکه خانگی رفع شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: هنوز بلاتکلیفی‌هایی وجود دارد و به طور مثال وقتی می‌خواهید یک برنامه ترکیبی تولید کنید هم از ارشاد و هم ساترا باید مجوز بگیرید.

این تهیه‌کننده درباره صدور مجوزهای فعلی عنوان کرد: البته کارها تا حدی تسهیل شده است و فعلاً صدور مجوز انجام می‌شود تا توافق نهایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که بنا دارد فصل سوم «ساخت ایران» را بسازد در این باره گفت: فصل جدید سریال «ساخت ایران» توسط امیر عربی در حال نگارش است و هنوز زمان فیلمبرداری مشخص نیست به همین دلیل معلوم نیست عوامل سریال چه کسانی باشند.

پروین حسینی همچنین طرحی برای ساخت یک برنامه ترکیبی برای وی او دی‌ها دارد و در این باره عنوان کرد: یک برنامه ترکیبی است که شامل بخش‌های گفتگومحور و فضای استعدادیابی می‌شود اما چون هنوز مجوز دریافت نکرده است نمی‌توان جزئیات بیشتری اعلام کرد.

کد خبر 5133496 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت ایران شبکه نمایش خانگی امیر پروین حسینی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سال نوای موسیقی ایران حسین مسافر آستانه فیلم کوتاه جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک جشنواره فیلم فجر بهروز افخمی موزه هنرهای معاصر تهران دهه فجر جایزه سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز الکترونیک کسب و کار

محمود رشیدی‌اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه گفت : یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هم‌اکنون توسط وزارت اقتصاد در حال انجام است موضوع تبدیل مجوز‌های کسب و کار کاغذی به الکترونیک و دریافت کد یکتا است که در صورت عدم دریافت مجوز الکترونیک توسط اصناف و سایر واحد‌های صنفی تا پایان اردیبهشت‌ماه پروانه آنها باطل می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: اصناف و واحد‌های صنفی باید تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دریافت پروانه کسب و کار الکترونیک خود اقدام کنند، اما در غیر این صورت نمی‌توانند از تسهیلات دولتی بهره‌مند شوند.

رشیدی‌اقدم تصریح کرد: صاحبان کسب و کار و اصناف کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز‌ها در کمتر از سه دقیقه با وارد کردن کد ملی، کد پستی و شماره پروانه خود برای دریافت پروانه الکترونیک اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان این فرآیند را انجام دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه درگاه ملی مجوز‌ها ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار مهم دولت سیزدهم راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها است که در گذشته اگر فردی متقاضی دریافت پروانه کسب و کار بود باید مراحل اداری را برای دریافت پروانه طی می‌کرد و به نوعی به کفش آهنین نیاز بود، اما اکنون این روند اصلاح شده و هزینه صدور مجوز نیز اندک است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه افزود: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها با اطلاعات کافی، به صورت شفاف نسبت به صدور مجوز‌ها اقدام می‌کند و یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح کوتاه شدن زمان صدور مجوز کسب و کار است.

رشیدی‌اقدم بیان کرد: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک شایانی می‌کند و نظارت پیشینی را به پسینی تبدیل می‌کند و صدور مجوز تنها به درگاه ملی مجوز‌ها واگذار شده و صدور پروانه کاغذی خلاف قانون است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۸۹ هزار و ۷۲ درخواست در درگاه ملی مجوز‌های مربوط به استان کرمانشاه ثبت شده که ۵۶ هزار و ۴۴۲ مورد آن صادر شده و ۲۶ هزار و ۴۳۳ مورد رد شده و ۶ هزار و ۲۰۴ درخواست نیز در دست اقدام است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۹۰ درصد مجوز‌های کسب و کار در کمتر از سه روز صادر می‌شود، اما مجوز‌هایی که نیازمند استعلام و بازرسی چند دستگاه اجرایی است هفت روز زمان می‌برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو