Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودیان مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت : کشت سیب زمینی در این شهرستان از اواخر آذر آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.

او گفت : در مرحله کشت و داشت این محصول برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و در فصل برداشت سیب زمینی نیز میزان اشتغال در هر هکتار به ۵۰۰ نفر در روز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه محصول سیب زمینی در این شهرستان از نظر مزه و شکل ظاهری ویژگی‌های ممتازی دارد، افزود: برای کشت سیب زمینی در قصرشیرین بیشتر از سیستم‌های نوین آبیاری بارانی استفاده می‌شود.

محمودیان افزود: امبو، جیلی، برن و آلمرا، آگریا، آریندا و سانته از ارقام محصول سیب زمینی تولید شده در شهرستان قصرشیرین است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی محصول کشاورزی اراضی کشاورزی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر

ناصر حسین پور مدیر جهاد کشاورزی  شوشتر گفت: در سال زارعی جاری  حدود سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به دانه روغنی کلزا اختصاص یافته بود.

او با اشاره به آغاز برداشت کلزا در شهرستان شوشتر افزود: پیش بینی می‌شود امسال پنج هزار تن کلزا از مزارع این شهرستان برداشت شود.

وی ادامه داد: یک مرکز خرید در شهرستان شوشتر محوصل کلزاکاران را خریداری خواهد کرد.

شهرستان شوشتر یکی از قطب‌های تولید کلزا در خوزستان محسوب می‌شود.

پیش بینی می‌شود امسال ۶۳ هزار تن کلزا در استان خوزستان برداشت شود.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آغاز برداشت توت فرنگی در بابلسر
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • پیش‌بینی برداشت ۵۰هزار تن نخود در دلفان
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد