Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، قدرت اله طمیمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از ۲۷ بهمن ماه جاری تا یکم اسفندماه نیز نمایشگاه صنایع دستی نیز در محوطه ی باز سینما نفت آبادان برپا می شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش نیروی انسانی در رونق گردشگری بسیار موثر است، افزود: در راستای آموزش نیروی انسانی برنامه های جامع آموزش گردشگری را تدوین کرده ایم که تاکنون ۵۵ دوره در حوزه صنایع دستی، فروش و بازاریابی دیجیتال دوره های تخصصی اکوتوریسم و غیره برگزار شده و بیش از ۲۰۰ نفر با شرکت در این دوره های آموزشی طی ۵۰۰ ساعت آموزش های مربوطه را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بهداشت و درمان در اولویت

 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان از اولویت های سازمان منطقه آزاد اروند است، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان و ارتقاء سطح سلامت منطقه و شاخص های دانشکده علوم پزشکی آبادان با مشارکت مستقیم سازمان منطقه آزاد اروند و با اعتباری بالغ بر۹۰ میلیارد تومان و به همین میزان اعتبار توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هزینه شده است.

طمیمیان، یادآور شد: راه اندازی بخش داخلی بیمارستان حضرت زینب(س) در این ایام اقدام دیگری بود که زیرساخت آن نیز با اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده بود.

وی مدیریت بیماری کرونا ویروس در منطقه با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و دیگر ادارت و سازمان های منطقه با اختصاص مبلغ دو میلیارد تومان توسط این سازمان را از دیگر اقدامات مهم در سال جاری دانست و گفت: بحث سگ های ولگرد موضوع بسیار نگران کننده و مهمی بود که سازمان با مشارکت شهرداری ها در ۵هکتار زمین، پناه گاهی برای این حیوانات بلاصاحب احداث کردند.

*پیگیر راه اندازی پردیس دانشگاهی پسرانه ی فرهنگیان در خرمشهر هستیم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، همچنین از پیگیری جهت راه اندازی پردیس دانشگاه پسرانه ی فرهنگیان در خرمشهر خبر داد و افزود: رسیدگی و مشارکت در مسائل آموزشی منطقه همواره یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان بوده است.

طمیمیان با اشاره به ادامه فعالیت تعمیر، تجهیز و توسعه مدارس استثنایی منطقه، اظهار کرد: خرید و توزیع تجهیزات شامل کیت های آموزشی و کمک آموزشی، ویلچر، واکر، پرکینز، سمعک، عینک و غیره در کنار وسایل بازی و توان بخشی با اعتبار تجمعی ۱۰ میلیارد ریال بخشی از عملکرد این معاونت در بخش آموزش کودکان استثنایی است.

وی راه اندازی و غنی سازی کتابخانه دانشگاه فرهنگیان دخترانه اروند و پیگیری جهت راه اندازی پردیس دانشگاه پسرانه ی فرهنگیان را از موضوعات مورد بررسی این معاونت دانست و اظهار کرد: پیگیری، مکاتبه و جلسه با وزارت علوم به منظور تعیین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بعنوان دانشگاه جامع منطقه آزاد اروند، از مهم ترین دغدغه های این معاونت است.

وی حمایت از کودکان کمتر برخوردار منطقه از طریق تأمین نوشت افزار، تشکیل کارگروه پدافند غیرعامل معاونت فرهنگی، پیگیری جهت انعقاد تفاهم نامه مدارس مروج سلامت و بسیاری مباحث مهم آموزشی دیگر در کنار برگزاری هفته پژوهش را از دیگر اقدامات مهم این معاونت خواند.

*برگزاری انواع رویدادهای ورزشی به مناسبت دهه فجر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های کمیته ورزش و جوانان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر را بسیار متنوع خواند و گفت: برگزاری انواع رویدادها و مسابقات ورزشی همچون هانمادانگ تکواندو، مسابقات رزمی، بدمینتون، بسکتبال، اتومبیل رانی، وزنه برداری، فوتبال، دوره های آموزشی و ورزشی و غیره تنها بخشی از این برنامه ها است.

طمیمیان با اشاره به برگزاری بیش از۶۰ رویداد ورزشی و قهرمانی بیش از ۷۰ نفر به صورت مجازی در مسابقات کشوری، افزود: ویزیت رایگان در مراکز خیریه و موسسات معلولین با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و تأمین متریال توسط سازمان منطقه آزاد اروند، تجلیل از قهرمانان مختلف کشوری به شکل مجازی با توجه به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، رونمایی از طرح مطالعاتی و ماکت زمین گلف و پرداخت مبلغ حدود ۶۰ میلیارد ریال به نهادهای حمایتی  در کنار راه اندازی مرکز مشاوره رایگان« آن کال» برای عموم مردم، از دیگر فعالیت های اداره ورزش سازمان منطقه آزاد اروند است.

46

کد خبر 1481900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در سطح استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اکبر محمدی، شامگاه سه‌شنبه _بیست‌وهشتم فروردین_ در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقا کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایت‌مندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده‌ایم که با پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب، سرطان و پیوند استخوان در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه ریزی‌های مدون در این حوزه دانست و گفت: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدیدی برداریم.

محمدی از ذخیره‌سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای خبر داد و تصریح کرد: استان کردستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که درصدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت‌های قانون مولدسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می‌کند.

کد خبر 745292

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است