Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:09:54 GMT

درخشش جوانترین لژیونر والیبال ایران صربستان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۱۰۸

درخشش جوانترین لژیونر والیبال ایران صربستان

یاران بردیا سعادت مقابل صدرنشین لیگ صربستان به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در مهمترین دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ والیبال صربستان، تیم نیش موفق شد مقابل  صدرنشین لیگ صربستان کامبک بزند و در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود با درخشش ستاره ایرانی پیروز این دیدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیش درحالی به این پیروزی رسید که در ست اول و دوم این رقابت ها به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ شکست خورده بود. نیش موفق شد در ست های بعد با نتیجه ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۸ به پیروزی برسد.

 

بردیا سعادت که موفق شده در ۱۸ سالگی حضور در لیگ والیبال صربستان و تیم نیش را تجربه کند در بازی شب گذشته اش با عملکردی فوق العاده موفق شد ۳۱ امتیاز کسب کند. این ستاره جوان ایران موفق شد ۲۵ امتیاز در حمله، ۳ امتیاز در سرویس و ۳ امتیاز در دفاع کسب کند که با این نتایج درخشان او به عنوان امتیاز آور ترین بازیکن زمین لقب گرفت.

 

با این نتایج تیم نیش با یک بازی کمتر نسبت به حریفان خود با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است. صدر نشین لیگ صربستان با ۱۱ پیروزی ۳۳ امتیازی است.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۰ و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق ۲۲ و ۹۰ گل‌های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه ۷۳ توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با ۵۲ امتیاز سوم است.

tags # کیلیان امباپه ، فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی