Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:23:20 GMT

جو پایدار طی ۷۲ ساعت آینده در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۶۸۱

جو پایدار طی ۷۲ ساعت آینده در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی بهره مند افزود: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار در سطح استان است.

بهره مند با بیان اینکه بر این اساس آسمان استان غالباً صاف و همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: به لحاظ دمایی نیز از چهارشنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بهره مند گفت: برای روز دوشنبه آسمانی صاف در بعضی ساعات با وزش باد و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز آسمانی صاف و در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان به وضعیت دمایی ۲۴ ساعت گذشته استان اشاره و عنوان کرد: امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۱۸.۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و یاسوج با کمینه دمای منفی ۳.۴ درجه سانتیگراد سرد ترین نقطه استان بود.

کد خبر 5136143

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ولی بهره مند پیش بینی وضعیت هوا دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرستان کرج بوشهر انقلاب اسلامی ایران شیراز لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحد‌ها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار کرد: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

دیگر خبرها

  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه روستائیان برای فرزندآوری
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای فرزندآوری