Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و همکاری دانشگاه باقرالعلوم (ع) همایش بین المللی «نقش اندیشه‌های عرفانی امام خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران» ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

این همایش به مناسبت یکصدمین سالگرد ولادت با حضور سخنرانان از ۲۲ کشور جهان و با سخنرانی آیت الله العظمی جوادی آملی، فون استوش از آلمان و هانی ادریس از مراکش به عنوان سخنرانان افتتاحیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش یادشده در انشگاه ادیان و مذاهب، سالن امام موسی صدر به صورت حضوری برپا می‌شود و علاقه مندان برای پخش آنلاین فارسی به tv.mou.ir و پخش آنلاین عربی و انگلیسی به mou.ir / mutahhari مراجعه کنند.

کد خبر 5136072

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی آیت الله جوادی آملی نمایشگاه مجازی کتاب انقلاب اسلامی ایران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رایزنی فرهنگی نقد کتاب کتاب و کتابخوانی کتاب رونمایی کتاب قاسم سلیمانی تجدید چاپ ترجمه انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»