Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همایش تبیین گفتمان مکتب شهید سلیمانی در نیرو‌های مسلح با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و نیروهای مسلح همایش تبیین گفتمان مکتب شهید سلیمانی در نیرو‌های مسلح در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده و هست.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های مهندسی این قرارگاه برای کمک به مردم در اختیار استانداری کرمان است گفت: بیش از 14 مرحله کمک‌های مؤمنانه ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا به دورترین نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان انجام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این قرارگاه برای مقابله با کرونا بیان کرد: در حال حاضر 900 تخت نقاهتگاهی در استان کرمان و سیستان و بلوچستان داریم.

حضور سرلشکر باقری در گلزار شهدای کرمان به روایت تصویرسرلشکر باقری: پرچم "حاج قاسم"‌ برافراشته خواهد ماند/ محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش ‌می‌گیرد+ تصاویررئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی و منطقه‌ای ارتش آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است ادامه داد: در بحث بیماری کرونا در 4 شهرستان استان کرمان ایستگاه‌های پایش و غربالگری ایجاد شده است.

به گزارس تسنیم سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز دردومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی شهید سلیمانی سرلشکر باقری حضور سرلشکر استان کرمان منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی در این مراسم گفت: این بانوان که در قرارگاه شهید سلیمانی و کانون‌های رضوی فعالیت داشتند، محلات مختلف شهر یاسوج به عنوان همیاران محلات، در زمینه تحکیم خانواده، به خانواده‌ها آموزش می‌دادند.
مرادی افزود: در هر محله هر هفته حدود ۴۰ نفر از زنان دعوت و مهارت‌های همسرداری و فرزند پروری را آموزش می‌دادند و در صورت نیاز به مراکز مشاوره ارجاع می‌دادند.
گفتنی است قرارگاه شهید سلیمانی با ۷ هزارعضو در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اشتغالزایی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران