Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@07:08:43 GMT

آنتورپ یک قدم تا جذب رقیب برای علیرضا بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۵۸۷

تیم آنتورپ یک قدم تا امضای قرارداد با دروازه ‌بان جدید فاصله دارد

دی ‌ولف دروازه بان تیم یوپن که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال بلژیک را هم دارد، با باشگاه آنتورپ به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری، بعد از مصدومیت «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی تیم آنتورپ، علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان نخست این تیم درون دروازه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتورپ با وجود عملکرد خوب بیرانوند در چهار بازی گذشته (با سه برد و یک باخت) به دنبال جذب یک دروازه بان جدید است که خیالش تا پایان فصل راحت باشد. احتمال می ‌رود بوتز به دلیل طی شدن فرایند درمان، نتواند تا پایان فصل برای آنتورپ بازی کند.

خبرنگاران محلی در آنتورپ خبر داده ‌اند «دی ‌ولف» دروازه بان تیم یوپن که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال بلژیک را هم دارد، با باشگاه آنتورپ به توافق نهایی رسیده است.

دی ولف که در یوپن نیمکت نشین بود، امروز برای انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد وارد باشگاه آنتورپ شد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، او به عنوان رقیب بیرانوند به تیم آنتورپ اضافه می‌ شود.

آنتورپ در حال حاضر در رده سوم لیگ بلژیک قرار دارد.

اخبار داغ 

مدیران شهر خودرو بازداشت شدند پشت پرده رد صلاحیت 10 نامزد انتخابات | اعضای مجمع قول دادند و زیر قول شان زدند! تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند نیمار: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم و امیدوارم ام باپه هم بماند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال

علیرضا فغانی با اخراج ایمن حسین، حواشی جام ملت های آسیا را دوچندان کرد

طرفداری | در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین عراق و اردن، علیرضا فغانی، داور ایرانی، ایمن حسین، مهاجم عراقی را به دلیل خوشحالی گل تحریک‌آمیز از زمین بازی اخراج کرد.

این تصمیم فغانی با اعتراض شدید هواداران و رسانه‌های عراقی مواجه شد. آنها معتقد بودند که فغانی در این صحنه سخت‌گیرانه عمل کرده و کارت زرد دوم را به اشتباه به حسین نشان داده است.

کارشناسان داوری نیز نظرات مختلفی درباره این صحنه داشتند. برخی از آنها معتقد بودند که فغانی تصمیم درستی گرفته است، اما برخی دیگر معتقد بودند که کارت زرد اول کافی بود و نیازی به اخراج حسین نبود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نهایت از تصمیم فغانی حمایت کرد و اعلام کرد که او در این صحنه قانون را به درستی اجرا کرده است. فدراسیون فوتبال استرالیا هم با حمایت ویژه از علیرضا فغانی اورا به کشور بازگرداند و AFC دیگر قضاوتی به او در این جام نداد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!