Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: برای برگزاری آزمون کسب درجه ایثار یک‌ تیم‌۱۴ نفره از داوران و ناظران برجسته و با تجربه کشوری توسط سازمان امداد و نجات به صورت غیر بومی انتخاب و به استان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بهترین فضاها، امکانات و تجهیزات زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل تربیت بدنی برای این آزمون در نظر گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ نفر از نجاتگران حائز شرایط جمعیت هلال احمر استان جهت کسب درجه ایثار در این آزمون شرکت کردند.

او بیان کرد: درجه ایثار به عنوان بالاترین درجه در میان امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر یاد می‌شود و رسیدن به این سطح نیز سوابق و آمادگی علمی، عملی و مهارتی قابل توجه ایی را می‌طلبد.

میربهاءالدین اظهارداشت:در آزمون‌های ۹ گانه آمادگی جسمانی نجاتگران پس از کسب حداقل ۵۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز لازم وارد مرحله بعدی شده که در این مرحله از تعداد ۳۳ نفر شرکت کننده ۱۷ نفر حائز شرایط حضور در آزمون مهارتی شدند.

او  ادامه داد: نجاتگران راه یافته به این مرحله در پنج آیتم کمک‌های اولیه، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در محیط‌های آبی وجست و جو و نجات در کوهستان شرکت کرده که هر نجاتگری بتواند در این مرحله نیز حداقل ۵۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز مقرر شده را کسب کند موفق به کسب درجه ایثار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر درجه ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد