Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:00:37 GMT

رییس کمیته: کرونا حریف اسپورت کیک بوسینگ کرمان نشد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۸۱۰

رییس کمیته: کرونا حریف اسپورت کیک بوسینگ کرمان نشد

احسان سعید نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته رتبه نخست کشور را با توجه به فعالیت های انجام شده کسب کردیم و امیدواریم این مهم امسال هم محقق شود.

وی اظهار داشت: از فعالیت های مهم این سبک می‌توان به مسابقات قهرمانی استان آقایان(سال ۹۶-سالن تلاش)، مسابقات قهرمانی استان بانوان کمربند طلایی جام وحدت(سال ۹۸) و برگزاری دوره حضوری ارتقای دان ، داوری و مربیگری با حضور کانچو نجفی در کرمان و با شرکت کنندگان از یزد خراسان جنوبی خراسان رضوی و کرمان(سال ۹۸) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدنژاد گفت: همچنین دیگر اقدامات کمیته بزرگترین و باشکوه ترین مسابقه رزمی استانی با همکاری هیات رزمی استان جام حاج قاسم سلیمانی(سال ۹۸-سالن فجر)، مسابقات دوره ای شهرستان برای بانوان و آقایان(سال ۹۹)، شرکت در دوره کشوری آنلاین آزمون دان ،مربیگری و ارتقاء داوری و تدریس داوری احسان سعیدنژاد نماینده استان به عنوان مدرس داوری فدراسیون و برگزاری دوره های آزمون کمربند رنگی مطابق تقویم ارائه شده است.

وی بیان داشت: تعداد هنرجویان آقا و خانم فعال استان در این رشته بیش از ۳۰۰ نفر می‌باشد و همچنین تعداد ۲۳ مربی فعال و ۴۵ داور دوره دیده با مدرک فدراسیونی با این سبک در حال همکاری هستند.

رییس کمیته اسپورت کیک بوکسینگ استان کرمان با اشاره به سازمان جهانی international sport kickboxing association با نماد اختصاری iska که مقر اصلی آن در فلوریدای آمریکا می‌باشد افزود: سازمان iska متولی و برگزار کننده مسابقات کیک بوکسینگ در همه استایل ها در ۲ بخش آماتور و حرفه ای است. 

وی ادامه داد: نمایندگی و مسئولیت سازمان جهانی iska در ایران را کانچو علیرضا نجفی بر عهده دارد که این رشته مهیج و معتبر از سال ۹۶ با نمایندگی احسان سعیدنژاد در کرمان آغاز به فعالیت کرد.

سعیدنژاد همچنین طی حکمی از سوی علی ذوالعلی رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کرمان با حفظ سمت به عنوان مسئول کمیته بازرسی این هیات منصوب شد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کرمان فدراسیون ورزش های رزمی سازمان مسابقات ورزش های رزمی ترکیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرمان کرونا ویروس کرونا کرمان فدراسیون ورزش های رزمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است

امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت داوری ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر حمیدرضا هاشمی که در کمیته فنی آسیا هم حضور دارد با حمایت فدراسیون ژیمناستیک و تلاش های خودش موفق شد شانس قضاوت در رویداد معتبر المپیک پاریس را به دست بیاورد. این مساله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و حتی رئیس کمیته فنی آسیا در صحبت‌های خود از پیشرفت ژیمناستیک ایران تشکر کرد.

وی افزود: در حال حاضر دنیا، ژیمناستیک ایران را به رسمیت می‌شناسد و در بحث داوری هم روزهای موفق‌آمیزی را طی می کنیم. فدراسیون ژیمناستیک بر اساس شایسته سالاری آزمون های مختلف داوری را برگزار می کند تا بهترین ها به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران عنوان کرد: داوران ما در دنیا قضاوت های بسیا خوبی انجام می دهند و همانند گذشته نیست که اگر ژیمناست ما در مسابقات داخلی نمره ۱۴ کسب کند در مسابقات بین‌المللی نمره کمتری کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است.

شیخ احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر داوران ما به عنوان مربی و آنالیزور حضور داشتند و همین مسئله باعث رشد فنی ژیمناست های کشورمان شده است. ما در آزمون سیکل ۱۵ که آخرین سیکل داوری بین‌المللی است نمره ۹۶ به بالا را کسب کنیم. این موفقیت‌ها مرهون حمایت های فدراسیون بوده است.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده اخبار خوب بیشتری از ژیمناستیک خواهیم شنید. سهمیه المپیک پاریس اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور است و آغازگر یک راه پرامید برای ژیمناتسیک کشور خواهد بود.

کد خبر 6087972

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد