Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هفتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با موضوع «نوآوری در تولید و فروش» با نگاه ویژه به بازارهای مجازی فولاد، تولید فولادهای سبک و عصرآلیاژها برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان؛ کسری غفوری» مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان» در این کنفرانس که هدف از برگزاری آن بررسی مسائل پیش رو صنعت فولاد در حوزه «تولید، بازاریابی و فروش» اعلام شده، حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام مدیرعامل، معاونان بهره برداری، برنامه ریزی و فناوری و بازاریابی و فروش و نیز مدیران حراست، حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز در این رویداد یک روزه با هدف معرفی محصولات و بررسی راهکاری تسهیل بازاریابی و فروش محصولات فولادی حضور یافته اند.
همایش «استیل پرایس» با حضور سرآمدان صنعت فولاد و کارشناسان زبده این صنعت 13 بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار گردید.
وجیه اله جعفری معاون وزیر «صنعت، معدن و تجارت» و رییس هیات عامل ایمیدرو، همچنین سعید زرندی‌ «معاون طرح و برنامه»ی وزارت صنعت، معدن و تجارت، عظیمیان (مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه)، اسدالله فرشاد‌ عضو هیات مدیره «انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران»، یزدی‌زاده ( مدیرعامل ذوب آهن اصفهان)، تقی‌زاده (مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) و تجلی‌زاده معاون فروش شرکت فولاد خوزستان به عنوان سخنران در این همایش حضور دارند.
سازمان ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و شرکت های فولاد مبارکه، گل گهر، چادرملو، فولاد خوزستان‌، فولاد خراسان، صبانور، فولاد هرمزگان ، فولاد آلیاژی، میدکو، اپال پارسیان سنگان، آهن آنلاین، فولاد غدیر نی‌ریز، ذوب آهن اصفهان ، فرآوری اپال کانی پارس و پارس فولاد سبزوار حمایت کنندگان همایش امسال این رویداد سالانه اند.
گفتنی است هم زمان نمایشگاهی جنبی برای معرفی توانمندی شرکت های حاضر در کنفرانس دایر است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سعید شاهرخی  در گردهمایی جمعی از تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان که به کرمان سفر کرده ؛ در محل اتاق بازرگانی کرمان گفت: همایش بین‌المللی راه ابریشم مهر امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

او اعلام کرد: در این همایش دو روزه مهم بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین ٣ قاره مورد تاکید قرار خواهد گرفت و به آن پرداخته خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید بستر حضور گردشگران روسیه در ایران تسهیل  و در استان کرمان این آمادگی وجود دارد تا از گردشگران روسیه استقبال و پذیرایی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تقویت توسعه دیپلماسی همه جانبه بین دو کشور را مفید ارزیابی و اعلام کرد: غرفه‌های کرمان در نمایشگاه‌هایی که در روسیه تا به حال دایر شده است رتبه اول را کسب  کرده اند

شایان ذکر است کرمان پهناورترین استان کشور با ٢٥ شهرستان، رتبه اول دارا بودن آثار تاریخی و باستانی کشور را به خود اختصاص داده  و از بیش از ٧ هزار اثر تاریخی در  استان  تاکنون ۷۰۰ اثر به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • بازیافت آجر و مواد نسوز در صنعت فولاد
  • توان و تخصص ایرانی با حملات موشکی به جهانیان اثبات شد
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی