Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری آیین رونمایی پوستر جشنواره بین المللی فیلم فجر در آبادان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، محمد برکت ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با همکاری های صورت گرفته توسط بخش سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند، شهروندان آبادان و خرمشهر در ایام الله دهه فجر، فیلم های جشنواره بین المللی فجر را به تماشا خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 16 فیلم در آبادان و خرمشهر به اکران در خواهند آمد که مردم منطقه آزاد اروند با استفاده از سایت های فروش، می توانند نسبت به تهیه بلیط فیلم دلخواه خود در زمان و مکان مورد نظر از این موقعیت سینمایی بهره ببرند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان آغاز اکران فیلم ها جشنواره بین المللی فجر در آبادان و خرمشهر را از تاریخ 15 بهمن ماه جاری اعلام کرد و افزود: محل  اکران فیلم ها در شهرستان آبادان دو سینمای مهر و آزادی و در خرمشهر سینمای نخل در نظر گرفته شده است.

برکت در پایان از علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری خواست با همکاری و رعایت کامل دستورالعمل های ستاد کرونا، زمینه را برای فعالیت های بیشتر سینمایی مهیا نمایند.

لازم به ذکر است که آیین رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عصر امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با حضور مسوولان فرهنگی منطقه در سینمای آزادی آبادان رونمایی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر منطقه آزاد اروند رونمایی پوستر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه تمامی دست گاه‌های اجرایی مشارکت داشتند برلزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای نگین فیروزه ای آذربایجان غربی تاکید کرد.

علیرضا نوروزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، وظیفه کمیته فرهنگی و هنری این جشنواره را برعهده داشت و تمامی برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در جشنواره با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته بود.

وی به نتایج برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت:  مردمی که برای بازدید از دریاچه در این حشنواره حضور داشتند زنگ خطر خشکی دریاچه را احساس کرده و متوجه شدند که این دریاچه در خطر قرار گرفته و باید برای احیای ان مشارکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل خشکی دریاچه ارومیه اسراف در مصرف آب بوده گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی مردم با مصرف درست استفاده کردن از اب آشنا می‌شوند.

نوروزی تصریح کرد: ملت ایران در این دریاچه سهم دارند پس باید در احیای دریاچه ارومیه نیز مشارکت داشته باشند با درست مصرف کردن و اگاهی از تبعات خشکی دریاچه ارومیه مردم می‌توانند کمک بزرگی به احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا